Hjælp
Fra : Lars Rasch

Dato : 10-02-02 12:16

Er der nogle der kan hjælpe mig, Vi har en datter på 4 år som er blevet for
stor til sine bodystoking og det er no meget bedre med en bodystoking
for den skiller ikke på midten. Men vi kan ikke finde nogle der er over str.
100 Så vi ville høre om der er nogle der ved hvor man kan
købe nogle der er støre.

Hilsen louise

Fra : Stine

Dato : 11-02-02 21:34

"Lars Rasch" <tilde3@lystig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
str.
> 100 Så vi ville høre om der er nogle der ved hvor man kan

Vi købte store størrelser i BabySam, men er det ikke okay med trusser og
undertrøje? Det er da noget nemmere for hende, når hun skal på toilettet -
selvom det da rigtigt nok kan skille på midten.

/Stine

Fra : Mr. Nobody

Dato : 13-02-02 21:52

Hvad med meget STORE underbukser???