Trojan?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-02 00:31

Hej

jeg kører XP

Jeg har endnu ikke rigtigt beskyttet mig med noget endnu.

Men jeg prøvede lige http://scan.sygatetech.com/trojanscan.html

Hvor den sørme siger:

Trojan 5000 OPEN Bubbel, Back Door Setup, Sockets de Troie

Mon det er noget jeg skal kigge nærmere på?

Fra : Christian Andersen

Dato : 10-02-02 01:13

Bjarke Hansen wrote:

> Trojan 5000 OPEN Bubbel, Back Door Setup, Sockets de Troie

> Mon det er noget jeg skal kigge nærmere på?

Hmmm, tjaaaa...

Jeg ved i hvertfald at port 5000 (også) bruges af Universal Plug'n'Play.

Der er for nylig fundet et sikkerhedshul i UPnP, men jeg kender ingen
nærmere detaljer.

Hvis du ikke har brug for det, foreslår jeg at du slår det fra. Men jeg
ved ikke hvordan.

--
"...in Spain!"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-02 01:19

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote in message

> Hvis du ikke har brug for det, foreslår jeg at du slår det fra. Men jeg
> ved ikke hvordan.

Den er slået fra nu....

http://grc.com/files/unpnp.exe

tak for tippet..