HJææælp...
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-02 23:11

hmmm

Jeg kom til at sige til min computer den skulle lille til dvale... Herefter
røg internet forbindelsen,, samt netkortet??

Computeren frøs..

Nu har jeg prøvet at genstarte 3 gange, afinstaller kortet. Og starte op
igen....

Den bliver ved med at sige at kablet er unplugged... Der er slet ikke,
hverken link lampe eller aktiviti i netkortet.....

Det er en billigt, med realtec chip...

Kan den slet ikke tåle at f¨afbrudt for power, når den skal i dvagle´?

Hvad gør jeg nu?

ISDN er meget irreterende.....

Fra : Gevaldi

Dato : 09-02-02 23:24

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:%7h98.3935$5L3.239959@news010.worldonline.dk...

Jeg syntes jeg hørte en råbe
HJææælp....Gu' ved hvad han ville.

Bjarke du skal skrive anden end
hjælp (ja sådan staves det) i emne
linien, for mange springer simpelthen
over sådan et intetsigende ord.

Undskyld forstyrelsen.

/Gevaldi

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-02 23:32

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> wrote in message

> Jeg syntes jeg hørte en råbe
> HJææælp....Gu' ved hvad han ville.

I now,,,,

Nårr mærkelige er computere altså.,,, nu har jeg smidt den i et andet pci
slot.... Nu virker det da,, men så er der bare irq problemer istedet...

Forresten,, hvis man nu skal have et nyt netkort,, Er der nogle nye PCI slot
som der ikke kan køre på mit bundkort (Abit kt7-raid) ? Jeg synes nemlig at
se at pci kortne bliver længere...

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-02-02 23:38

Bjarke Hansen wrote:

> Forresten,, hvis man nu skal have et nyt netkort,, Er der nogle nye PCI slot
> som der ikke kan køre på mit bundkort (Abit kt7-raid) ? Jeg synes nemlig at
> se at pci kortne bliver længere...

PCI66.

Anyway hvilket operativ system har du problemer med dit kort i?

Hvad kan operativsystemet se, og hvad kan det ikke se?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-02-02 23:41

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> wrote in message

> Anyway hvilket operativ system har du problemer med dit kort i?

XP pro

> Hvad kan operativsystemet se, og hvad kan det ikke se?

Det kan se at netærkskortet fungere, men at stikket ikke er sat i...

Men netstikket ER sat i, og kortet fungerede ikke efter at jeg kom til at
sætte systemet i standbye.. Nu har jeg så slået det fra, at den må slukke
ved standby..... Systemet frøs altså,, og jeg var nød til at smide kortet i
et andet PCI 33 slot.. Det sad i PCI 1, og har smidt det i 3´eren nu.