Danske tegn på Targus Stowaway keyboard ti~
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 09-02-02 23:05

Hej,

Jeg har lige investeret i et dejligt stykke udstyr til min Ipaq - et Targus
Stowaway keyboard.

Jeg kan se at der ikke er taster med danske tegn - ok pyt med det - betyder
ingenting.

Men er det ikke muligt med noget 3.parts software eller lign. at få
konfigureret 3 taster til æøå? Det ville simpelthen være så lækkert.

PS! Jeg har en returneringsfrist til på tirsdag til at finde en løsning på
problemet - ellers må tastaturet desværre tilbage.

mvh

Kamran

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 10-02-02 01:28

On Sat, 9 Feb 2002 23:05:09 +0100, "Kamran Sarwar"
<KamranSarwar2000@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Men er det ikke muligt med noget 3.parts software eller lign. at få
>konfigureret 3 taster til æøå? Det ville simpelthen være så lækkert.

Jeg ved ikke om dette stykke software kan bruges - men det giver i
hvert fald danske bogstaver på skærmtastaturet:

http://www.epocket.no/nyheter.asp?i=90

Hvis det ikke hjæper er jeg sikker på, at der er en eller anden i
nyhedsgruppen _dk.edb.system.lomme-pc_, der kan hjælpe dig.

Lars

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-02-02 02:27

Min kære ven,

Tak for hjælpen. Men dette "trick" har jeg allerede afprøvet - det hjælper
desværre ikke på keyboard problemet.

På skærmen kan man godt nok skrive på et dk tastatur - men stowaway reagerer
ikke på de nye tegn. Desværre!

Andre bud?

Har forresten også skrevet mail til targus for at høre hvad de har at sige
til dette, at de tastaturere de fx sælger i DK via agentur - hvornår man kan
skrive æøå med disse

mvh

Kamran