Hvordan sikre man sig at gamle dato'er ude~
Fra : Carsten Pinderup

Dato : 09-02-02 19:26

Hej NG

Ovenstående sp. kan jeg ikke hitte ud af - er der nogen der kan (ja)

jeg troede at datediff kunne men nej.
strSQL = "SELECT * FROM kalender WHERE "& DateDiff("d",dato,dato1)&" >0
ORDER BY dato"

Så troede jeg at datoformatet kunne kende forskel men nej (alt er sæføli
defineret)
strSQL = "SELECT * FROM kalender WHERE dato > "& date &" ORDER BY dato"

men nej - hvad gør maqn egentligt?

mvh Carsten P

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-02-02 14:39

"Carsten Pinderup" <carsten@pinderup.dk> wrote in message
> [...]
> defineret)
> strSQL = "SELECT * FROM kalender WHERE dato > "& date &" ORDER BY dato"

Prøv at gøre noget ala dette:

strSQL = "SELECT * FROM kalender WHERE dato > " & CDate(now) & " ORDER BY
dato"

--
Jakob Andersen