Indtørret printer
Fra : Bent Christoffersen

Dato : 08-02-02 16:19

Min printer (epson stylus 800) gik tør for blæk ,jeg tog beholderen ud,og nu
har jeg fået en ny:men der kommer ikke nogen blæk ( jo, jeg har kontrolleret
patronen ).Jeg har forsøgt med aftørring med vand og sprit : fyldt den gamle
patron med sprit og kørt rense funktion : lagt print-hovedet i sprit/vand et
stykke tid .
Er der nogen der kender en fidus,der kan redde min printer ; det vil være en
skam at smide en god printer ud........

Bent Chr.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-02-02 23:10

On Fri, 8 Feb 2002 16:18:42 +0100, "Bent Christoffersen"
<bent-chr@city.dk> wrote:

>Er der nogen der kender en fidus,der kan redde min printer ; det vil være en
>skam at smide en god printer ud........

Prøv at søge på clogging og epson på www.google.com

Kurt Brixen

Fra : Qaqa

Dato : 09-02-02 23:45

Luftbobler i printhovedet på Epson 800 når den kører tør.
Prøv at kigge på www.trykspar.dk og se om du kan finde nogle
fiduser her.

Fra : @ndersson

Dato : 10-02-02 22:46

Hej

Du har næsten dødsdømt printerhovdet... Jeg havde samme problem med en
canon.. og jeg lagde printerhovdet i destileret vand i 4 dage og blæste så
med svag trykluft.. Det hjalp og patronen virkede..
Men ak næste gang den løb tør lod jeg den sidde i i over 14 dage og så var
det løb kørt. intet hjalp den lå i vand i en uge og jeg gik amok med
trykluft til sidst med halvdelen at hullerne var cementeret til.. Så købte
jeg en ny canon s400 for der koster 4 nye store blækbeholdere og et nyt
printerhoved 1000 kr. og hvis jeg kun skal skifte blæk koster en uoriginal
kun kr. 59.- og det virker som om der er mindst dobbelt så meget blæk i som
i f.eks. lexmark.

Hilsen
Andy