Hjælp til Install. af HD-Hjælp-Hjælp!!!!!!
Fra : john tilsted

Dato : 09-02-02 17:19

Er der en dygtig person, der vil hjælpe mig ??
Jeg har "fået" en større harddisk og prøver at instalerer denne, Detekt vil gerne se den, og jeg gemmer og excit to cosmos.
så langt så godt.
SÅ KAN JEG IKKE KOMME VIDERE, ( Jeg ER ikke klogere )
Kan du hjælpe mig? Det bedste var nok, hvis jeg kunne ringe til dig, og vi tog det hele, trin for trin.--Gider du ??
På forhånd TAK!!
Venlig hilsen
John

Fra : Arcana

Dato : 10-02-02 11:09

"john tilsted" <j.tilsted@mail.dk> skrev i en meddelelse

> SÅ KAN JEG IKKE KOMME VIDERE, ( Jeg ER ikke klogere )

Du skal starte din maskine fra en boot-diskette (sådan en HAR du
selvfølgelig???), køre FDISK, oprette en primær partition, genstarte PC'en,
stadig med disketten i, formatere disken og derefter installere
styresystemet.

Bingo!

/arcana