Øøøøh, hvad er det lige...
Fra : Grit Wessel

Dato : 09-02-02 17:03

.... der er så fedt ved et plastikpivedyr med hundesavl???!??!!!?

Vi passer mine svigerforældres hund (Chianti) i denne uge (vi har lige
hentet ham i dag), og Chianti medbragte et vidunderligt, pragtfuldt, lækkert
pivedyr. I hvertfald hvis man spørger Iphi, for hun ligger i øjeblikket ude
i hundekurven og ruller rundt, gnider sig op af pivedyret og savler lidt på
det.
Hun opfører sig fuldstændig som når hun har fået en mus med katteurt i.
Mærkelige kræ

Vi passede også Chianti tre uger i sommers, og jeg var meget spændt på, om
vi skulle begynde forfra med at fortælle Phizackerley, at hunde ikke er
legetøj, eller hvad. Men heldigvis ser det indtil videre ud til, at vi
fortsætter hvor vi slap i sommers. Så ingen bange, hylende hunde her

Tidligere i dag (inden vi hentede hunden) rensede Michael tagrender. Nej,
hvor blev Iphi gal!! Hun stod inde i spisestuen og knurrede højt (det var
tagrenderne lige over vinduet ind til spisestuen, Michael var i gang med).
Først kunne jeg ikke lige finde ud af, hvad det var for en lyd, men så
genkendte jeg den - det var lyden af en killing, der helt selv har fanget en
papirkugle i papirkurven, og der ikke andre, der må få den!
Jeg ved ikke hvorfor hun var så gal over, at Michael kravlede rundt ude
foran vinduet, men gal det var hun - meget!
Da Michael kom ind, vidste Iphi ikke hvad hun skulle mene om ham. Først løb
hun sin vej, for han var jo faaarlig! Så sagde jeg til ham, at han skulle
tale til hende, så hun kunne høre, at det bare var ham... og så var han
tilgivet

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Kate

Dato : 09-02-02 23:58

"Grit Wessel" <gwessel@get2net.dk> wrote in

> pivedyr. I hvertfald hvis man spørger Iphi, for hun ligger i
> øjeblikket ude i hundekurven og ruller rundt, gnider sig op af
> pivedyret og savler lidt på det.

Det skal da bare lugte rigtigt, ikk'?

Kate

Fra : Ann K

Dato : 10-02-02 23:58

>... der er så fedt ved et plastikpivedyr med hundesavl???!??!!!?

<> Tja, Grit... når du har fundet ud af det, så kan du lige fortælle
mig, hvorfor frisk vand først kan drikkes, når hunden har savlet i
det!???? )

Mvh Ann

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-02-02 12:56

> <> Tja, Grit... når du har fundet ud af det, så kan du lige fortælle
> mig, hvorfor frisk vand først kan drikkes, når hunden har savlet i
> det!???? )

Nå ja, vandet i hundens madskål smager også meget bedre her.
Til dagligt, når der ikke er hund (og dermed heller ikke hundens vandskål
drikker kattene helst af vandkanden, eller slikker vasken eller
badekaret. Deres egen vandskål... tjaa den er der vist ingen, der bruger.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ann K

Dato : 12-02-02 20:32

Hej Grit.
Dengang vi sendte Saga's killinger ud i den store verden fik de nye
ejere også et lille stykke legetøj, lidt killingefoder og.... en lille
vandkande!! Killingerne var jo vant til at det var dér man drak
Må indrømme at bøgernes prædiken om "frisk og rent" vand ikke længere
har den samme appel til mig som tidligere *sss*
Mvh Ann

Fra : Ann K

Dato : 10-02-02 23:42