Hvad kan man få for 5k
Fra : tubs

Dato : 09-02-02 15:57

Hej
Jeg er uden den store tekniske indsigt, så hvem vil fortælle mig, hvad
og hvor jeg får mest for max 5.000,- uden skærm, tastatur og mus.
Skal ikke bruges særlig meget til spil, men primært grafik og AutoCad.
På forhånd tak,
hilsen - tubs

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-02-02 16:28

"tubs" <tubs@email.dk> skrev i en meddelelse
> På forhånd tak,

Du må lave lidt selv
Søg f.eks. her:
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade.asp?ID=4
Indtast max pris = 5000 kroner

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Superfreak

Dato : 09-02-02 18:06

Hej prøv her før alt andet, altid lave priser, og du har det næste dag
www.bj-trading.dk

Har handlet alt her, god service.
Peter

Fra : * - Skywalker - *

Dato : 09-02-02 23:37

Kig i Bilka Avisen 4999.00 for 1600 mhx athlon