JDBC og MySQL
Fra : Søren

Dato : 09-02-02 14:57

Fra www.mysql.com har jeg downloadet følgende:

under MySQL database downloadet MySQL 3.23 som er installeret på PC'en
(database)

under graphical clients har jeg downloadet og installeret MySQLGUI som så
bliver client.

Database og client er installeret og er klar til fra clienten at oprette
sql-databaser. Jeg har også brug for en JDBC driver, så jeg kan kommunikere
med databasen fra en javaapplet/-program. Er der nogen i NG som ved hvad jeg
skal downloade og hvordan jeg installere det, så det kommer til at fungere?

Jeg anvender windows XP prof. og Forte fra sun.

Fra : Martin Bratbo

Dato : 09-02-02 23:39

Prød vette link http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=15923

Fra : Martin Bratbo

Dato : 09-02-02 23:41

Prøv dette link: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=15923

MVH
Martin Bratbo

Fra : Søren

Dato : 10-02-02 11:39

Den link, som du har angivet, er vel kun hvis man har linux som
operativsystem. Jeg har nemlig ikke kunne åbne efter at have downloadet
selvom jeg har winzip installeret.

Søren

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 10-02-02 13:50

"Søren" <sorenh@gmx.net> wrote in
> Den link, som du har angivet, er vel kun hvis man har linux
> som operativsystem. Jeg har nemlig ikke kunne åbne efter at
> have downloadet selvom jeg har winzip installeret.
>
> Søren
Hej Søren

Jeg tror at du gør noget forkert. Jeg kan sagtens åbne jar-filen
(både med WinZip og WinAce) under Win98SE. Kan du ikke
åbne WinZip vælge Filer => Open Archive og så vælge jar-filen ?
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Søren

Dato : 10-02-02 17:55

Ja, rigtigt, jeg havde ikke gjort det rigtigt i første omgang men i andet
forsøg lykkedes det. Tak for hjælpen !

Søren