Hurtig oversigt
Fra : Nenad Dragic

Dato : 09-02-02 13:44

Hejsa

Er der nogle der ude der ved hvor jeg kan finde en hurtig SQL opbygning's
oversigt. Noget med hvordan man laver select, update, delete, unio, gropup,
max osv....

Jeg har fundet til div. programmerings sprog men ikke til SQL.

På forhånd tak
Nenad

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 09-02-02 15:56

"Nenad Dragic" <nenad@dragic.com> wrote in message
> [...]
> select, update, delete, unio, gropup, max osv....
>
> Jeg har fundet til div. programmerings sprog men ikke til

Hej Nenad

Du kan se på en af følgende links:
Introduction to Structured Query Language
http://www.geocities.com/SiliconValley/Vista/2207/sql1.html
A Gentle Introduction to SQL
http://www.dcs.napier.ac.uk/~andrew/sql/
Welcome to SQL School