Raptor Firewall Eagle 6.5... opgradering m~
Fra : Gitte Mortensen

Dato : 09-02-02 12:15

Vi har en Raptor Firewall Eagle 6.5!

Er der nogen som kan fortælle hvad et VPN-modul koster til firewallen...dvs.
en opgradering.

Vi er interesseret i opgradering til 25 eller 50 brugere
(=hjemmearbejdspladser)!

Det hedder vistnok en cross-grade.... gør det ikk'?

Tak for, hvis nogen kan gi' mig nogle cirka-priser,

Venlig hilsen Gitte

PS: Vi er i øvrigt lidt i tvivl om vi skal hoppe med på MPLS-vognen!

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-02-02 13:57

Gitte Mortensen wrote:

> Vi har en Raptor Firewall Eagle 6.5!
>
> Er der nogen som kan fortælle hvad et VPN-modul koster til firewallen...dvs.
> en opgradering.

Det nemmest er vel at i kontakt dem i plejer at købe raptor licenser og
opgraderinger hos.

Afhængig af hvad I har idag (antal bruger, licenstype,
opgraderingsaftale) og hvad I ønsker.

> Vi er interesseret i opgradering til 25 eller 50 brugere
> (=hjemmearbejdspladser)!

Du kan kun få 1-25, 25-100, 100-250, 250-. Dog synes jeg at have set at
der kommer en 25-50 i version 7.0, men jeg er ikke 100% sikker.

Hvilken licens har I idag?

Er det en uddannelsesinstitution.

Fra : _ Anders Tjerke Hans~

Dato : 09-02-02 20:10

Der må da være nogle vejledende priser ?

--
Hilsen
Anders Tjerke Hansen