Kalender
Fra : Gert Simonsen

Dato : 09-02-02 11:14

Peter Rasmussen har følgende spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe

Mvh.
Gert Simonsen

Jeg er ved at lave en kalender i asp og vil gerne at lærerne kunne vælge
ugenr og derefter se ugens aktiviteter. Mit problem er at når jeg laver
dropdown-listen får jeg vist alle mine indtastninger på ugenr. Det er ikke
særlig fikst.

www.holmegaardskolen.dk/asp/vis_uge_slet.asp

Jeg bruger forresten FP2000 til dette.

Venlig hilsen
Peter Rasmussen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-02-02 13:52

"Gert Simonsen" <gsimon@has.dk> wrote in message
> [...]
> dropdown-listen får jeg vist alle mine indtastninger på ugenr. Det er ikke

Når man laver udtrækket af ugedagene bruger man DISTINCT i SQL'en sådan her:

SELECT DISTINCT ugenr FROM tabel

--
Jakob Andersen