WinDLS instalation eller setup guide søges
Fra : helloo.dk

Dato : 09-02-02 08:02

Er der nogen her som kan fortælle mig noget om hvordan man sætter WinDLS
eller WinDDP op så man kan bruge programmet sammen med en box?? Jeg har ikke
selv kunne finde noget brugbart på nettet så hvis der er en af jer som kan
hjælpe mig vil jeg blive meget glad.
Hilsen Dan
--
ICQ : 11143479

Fra : Mobilfix

Dato : 09-02-02 08:26

Hi Dan
Har du en box eller dongle ?
Jeg bruger selv en dongle og der skal jeg bare trykke på DLS .exe,så kører
den.
Har du ikke fået en vejledning sammen med WinDLS :)
Hilsen Stephan.
Ps. Er det den rigtige gruppe eller skal vi over i en anden?

Fra : Carsten Suhr

Dato : 09-02-02 16:11

Hvis du laver et bib. som hedder wintesla i roden og der i laver et bib. som
hedder unlock (til unlock filerne), jeg har så hørt at man skal lave et bib.
til hver mobiltype (nse-8 3210 osv.) til mcu ppm, men det kan jeg ikke få
til at virke så hvis en har en løsning så ville det være kanont.

Mvh

Carsten

Fra : Willi1980

Dato : 24-05-03 21:31

Hej Carsten ...det lyder som om du har lidt tjek på programmet...

hvergang jeg prøver at opgradere en mobiltlf skriver den Error setting
flash mode
efter at jeg har valgt hvilken software jeg vil bruge kan du hjælpe ...
vh

willi

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 09-02-02 16:50

Da dette er ang. Unlockning til Mobiltelefoner vil jeg være ret sikker på at
det er den rigtige gruppe.. Mne ja jeg bruger en dongle og nej der fulgte
ingen vejledning med.. Desvære.. Men programmet køre da også når jeg klikker
på DLS.exe men programmet siger at det ikke kan finde noget når jeg beder
den om at up/downgradere software Findes der ikke en fed hjemmeside eller
noget der kan hjælpe mig???

ICQ : 11143479

Fra : Carsten Suhr

Dato : 09-02-02 17:14

Jeg har fundet ud af at hvis du eks. har en 3310 dir c:\wintesla\nhm-5\
her skal alle dine mcu ppm filer til denne mobil ligge, IKKE i under bib.
eks. c:\wintesla\nhm-5\5.03\
Men jeg har så det problem når jeg prøver at upgrade/downgrade en 3310 4.35
så viser prg. kun denne mcu og ppm for 3310 4.35, og ikke for nogen af de
andre versioner.

Mvh

Carsten