Hvad er en fejl i "True Vector Service"
Fra : Jan

Dato : 08-02-02 21:46

Hej

Min AMD XP 1800+ går meget ofte ned og jeg har nu set i logbogen af meget
ofte når den går ned er der fejlt i "True Vector Service" og der derefter
følgende i logbogen:

Beskrivelsen for hændelses-id ( 1 ) i kilden ( True Vector Engine ) blev
ikke fundet. Den lokale computer har muligvis ikke de nødvendige oplysninger
i registreringsdatabasen eller DLL-meddelelsesfiler til at vise meddelelser
fra en fjerncomputer. Du kan muligvis bruge flaget /AUXSOURCE= til at vise
denne beskrivelse. Se i Hjælp og support for at få flere oplysninger.
Følgende oplysninger er en del af hændelsen

Hvad kan være galt og hvad skal jeg gøre - er snart MEGET desperat

Jeg kører Windowx XP
På:
Amd xp 1800 +
256 mb kinston ddr ram
Creative Audigy player lydkort
Asus v7100 grafikort
Silverado køler

Mvh
Jan

Fra : Erik G Christensen

Dato : 08-02-02 23:10

Jan wrote:

> Min AMD XP 1800+ går meget ofte ned og jeg har nu set i logbogen af meget
> ofte når den går ned er der fejlt i "True Vector Service" og der derefter
> følgende i logbogen:

Du skal opdatere, -geninstallere din Zonealarm.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy