P4 Badge
Fra : ENN

Dato : 08-02-02 20:55

Jeg købte en Intem P4 1,8 hos Zitech for 14 dage siden - men fil intet case
badge (mærket man kan sætte foran på PCèn). Jeg er nu færdig med at bygge
min nye pc og ville gerne gave et sådant badge - nogen der ved hvor de kan
købes?

Zitech vil ikke udlevere et. og jeg kan ikke finde nogle P4 badges på
internettet.

Fra : Steen B

Dato : 08-02-02 22:23

On Fri, 8 Feb 2002 20:54:53 +0100, "ENN" <enn@nopost.tele.com> wrote:

> [...]
>købes?
>
>Zitech vil ikke udlevere et. og jeg kan ikke finde nogle P4 badges på

De følger kun med i box versionerne, hvis de husker at lægge dem i
jeg har et par amd Athlon og duron, kan de bruges ?
/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-02 00:09

sig lige til hvis du finder en løsning, da jeg også godt kunne bruge et..

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 09-02-02 00:50

Har du prøvet at ringe til:

Giga - an Intel Company
Mileparken 22
DK-2740 Skovlunde
Denmark
Tel: +45 70101062
Fax: +45 70101063

Det er flinke mennesker der sidder der og de kan/vil garanteret gerne hjælpe
dig. Det er jo reklame!
Anyway, det er vel værd at prøve.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 09-02-02 10:10

ENN skrev: (messageID:

> [...]
> case badge (mærket man kan sætte foran på PCèn). Jeg er nu færdig med
> at bygge min nye pc og ville gerne gave et sådant badge - nogen der ved

Søg, og du skal finde:
http://www.directron.com/p4logo.html

Andre logobadges (Linux, AMD osv.) findes på:
http://www.directron.com/logo.html

Fundet via Google.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : ENN

Dato : 09-02-02 10:16

> Søg, og du skal finde:
> http://www.directron.com/p4logo.html

Ja- men de sælger kun til USA - man kan ikke bestille varer til Europa. -
har været i kontakt med dem.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 09-02-02 10:23

Kasper Damkjær skrev: (messageID: <news:Xns91B0674A38E9Dusenetdamkjaernet@
194.19.194.7>)

> http://www.directron.com/p4logo.html

DOH! Det lader desværre ikke til, at de gider handle med folk udenfor US og
Canada... Bastards :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Steen B

Dato : 09-02-02 10:28

> [...]

>købes?
>
>Zitech vil ikke udlevere et. og jeg kan ikke finde nogle P4 badges på

Hvis du vil betale for dem, kan du sikkert få dem til at lave nogle
her http://www.skomo-print.dk/ kik efter logoplate i toppen af siden
/steen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-02-02 10:36
Fra : Arcana

Dato : 09-02-02 12:52

"Martin Jørgensen" <mastermind@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=254&page=1
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=253&page=1

LOL!

/arcana

Fra : Zed

Dato : 09-02-02 10:41

> [...]
> købes?
>
> Zitech vil ikke udlevere et. og jeg kan ikke finde nogle P4 badges på

ja hvis du havde haft amd, så ku de bestilles på deres side. Det er desuden
gratis.
Jeg bestilte 3 duron og 3 athlon badges og fik dem ca 3 uger efter.

-Zed

Fra : ENN

Dato : 09-02-02 10:54

"Zed" <zed@secret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> -Zed
>
> Tja - jeg har e-mailet til Intel - men de svarer ikke på henvendelser -
når jeg læser på deres hjemmeside står der at alle Intel Processorer leveres
med et "badge" - min gjorde dog ikke og forhandleren (Zitech) - som jeg
forøvrigt har købt meget af gennem tiden - er ligeglad de vil ikke udlevere
et badge (utroligt at man vil miste en kunde for et par kroners skyld).

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-02 12:06

man får kun stickern med når man køber deres "in-a-box" CPU

Fra : ENN

Dato : 09-02-02 17:59

Fra : Henning

Dato : 09-02-02 16:37

> [...]
>et badge (utroligt at man vil miste en kunde for et par kroners skyld).

Omvendt - utroligt at en kunde opgiver en leverandør, han ellers er
glad for, for et skide klistermærkes skyld...
Hvorfor er det så vigtigt? Maskinen kører vel ikke hurtigere/bedre,
bare fordi der sidder et badge på kabinettet?
Find hellere et sjovt, specielt, som ingen andre har

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : DWM

Dato : 09-02-02 20:14

> [...]
> et badge (utroligt at man vil miste en kunde for et par kroners skyld).

Utrolig at man vil holde op med at handle hos dem for et par kroners skyld.

/Kenneth Iversen

Fra : ENN

Dato : 09-02-02 00:50

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "ENN" <enn@nopost.tele.com> skrev i en meddelelse
>
> Utrolig at man vil holde op med at handle hos dem for et par kroners
skyld.

> /Kenneth Iversen

Utroligt at man ikke får det man køber - og at man ikke kan købe det man vil
ha, Dette er jo ikke et spm om et par kroner men om i det hele taget at få
det ønskede badge - man kan nemlig ikke købe det uden at købe en processor -
men den jeg købte havde desværre ingen badge.

Men nok om den sag nu

Fra : DWM

Dato : 10-02-02 00:43

> Utroligt at man ikke får det man køber

Du fik da det du købte gjorde du ikke? Man får kun badge med til Boxed versionerne.
Sådan har det altid været med Intel.

/Kenneth Iversen

Fra : Mogens

Dato : 10-02-02 08:36

> "ENN" <enn@nopost.tele.com> skrev i en meddelelse
>
> Du fik da det du købte gjorde du ikke? Man får kun badge med til Boxed
versionerne.
> Sådan har det altid været med Intel.

Hvis du læste tråden står der at han købte en boxed. Så han har ikke fået
hvad han købte.

Mogens

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-02-02 21:17

> Utrolig at man vil holde op med at handle hos dem for et par kroners
skyld.

> /Kenneth Iversen

Nu er det hos Zitech så det er sku' en del mere end et par kroner da de
tager overpriser for alle de CPU'r de sælger (og alt andet), prøv selv at
checke deres priser op mod priserne på www.edbpriser.dk , og service er i
Næstved afdelingen bestemt ikke et begreb man kender til, og "ingen service"
kan man sku' købe _MEGET_ billigere mange andre steder.

Mvh. Kim H.

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 09-02-02 12:20

> [...]
desuden
> gratis.
> Jeg bestilte 3 duron og 3 athlon badges og fik dem ca 3 uger efter.

Hvor på AMD's side bestiller man?

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Zed

Dato : 09-02-02 23:20

"(: Marlboro Man :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3c6505c7$0$17210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Zed" <zed@secret.dk> skrev i en meddelelse
> desuden

> Hvor på AMD's side bestiller man?

mener det er her:
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_3559_702^74
3^4155,00.html

men den side er nede PT

-Zed

Fra : Esben

Dato : 09-02-02 21:55

> [...]
desuden
> gratis.
> Jeg bestilte 3 duron og 3 athlon badges og fik dem ca 3 uger efter.

Jeg syns mere de ligner klistremærker, dem fra AMD.

--
Esben