Videresende i forhold til URL
Fra : Morten Jensen

Dato : 08-02-02 20:22

Hej NG

Er der nogen der har et forslag på hvordan jeg sender folk videre alt efter
hvad det er for en url der står i adresselinien?

f.eks
HTTP://xxxxxxxxx.xxx -> underkatalog et
HTTP://yyyyyyyyy.xxx -> underkatalog to

Grunden er at der er to domæner der peger på samme ip-adresse.

Nogle forslag

MVH Morten

Fra : Jakob Worm

Dato : 09-02-02 00:00

I Apache hedder det virtual host og det sættes i httpd.conf, men hvis du
skal håndterer det i PHP ville jeg kigge i http://www.hotscripts.com

mvh Jakob

Fra : Christian Joergensen

Dato : 09-02-02 05:10

On Fri, 08 Feb 2002 20:21:52 +0100, Morten Jensen wrote:

> Er der nogen der har et forslag på hvordan jeg sender folk videre alt
> efter hvad det er for en url der står i adresselinien?

Du kan finde den aktuelle host i $HTTP_HOST (hvis register_globals er
on).

Du kan redirecte med en Location-header:

   header("Location: http://www.razor.dk");
   exit;

--
Christian Jørgensen | If you need a screwdriver,
http://www.razor.dk | use the general purpose hammer.