Hvordan skaber man en 3d boks eller andet ~
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 08-02-02 19:38

Ja jeg tror subj dækker det hele
/Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Peo

Dato : 08-02-02 21:10

?
/peo

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 08-02-02 21:29

Michael Peo wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> ?
> /peo

Øhhh ja min formulering var måske ikke så god alligevel, men det
"andet" .
Men jeg prøver igen. Jeg vil gerne lave en 3d søjle der kan
skaleres i højden ved fx en tweening. Er det derfor muligt i
flash at skabe 3d objekter eller skal jeg bruge et prog. som
swift.

Fra : Michael Peo

Dato : 08-02-02 23:00

Der er ingen indbygget 3D-modelerings-værtøj i flash, så ja, du skal have gang i et andet program, generere
noget grafik, og så importere det ind i flash. Med lidt snilde skulle det ikke være noget problem at lave en
3d-boks (måske i flere dele) og så tweene den i flash. De fleste af 3d-vectorgrafik-programmerne kan faktisk
generere frame-by-frame animationer, men disse fylder selvfølgeligt en del mere end en tweenet animation, så
giv endeligt tween-ideen en chance før du forfalder til frame-by-frame.
Den her side handler stort set ikke om meget andet en 3d i flash, måske kan du finde lidt gode råd, tips og
tutorials.
http://www.popedeflash.com/

/peo
www.bandage.dk

Fra : dunno

Dato : 10-02-02 10:01

> [...]
> skaleres i højden ved fx en tweening. Er det derfor muligt i
> flash at skabe 3d objekter eller skal jeg bruge et prog. som

swift???????|