ustabil efter Radeon især ved 3d
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 08-02-02 17:01

Er der nogen, som har en god forklaring på hvorfor min pc er blevet
meget ustabil efter jeg har smidt et Radeon SDR 32 i den? Det drejer sig
primært om spil som har kraftig 3d-grafik. Kortet sidder på Asus P2L97
m. PII 266 Mhz cpu. Måske er en sådan konfiguration for lille til
gfx-kortet? Spillene går ned efter en 20-30 sekunder, hvorimod
programmer såsom word og winamp kører fint i timevis...hvad tror I?

Steffen

Fra : Deaster

Dato : 09-02-02 01:19

"Steffen Moestrup" <steffen@silverstone.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> gfx-kortet? Spillene går ned efter en 20-30 sekunder, hvorimod
> programmer såsom word og winamp kører fint i timevis...hvad tror I?

Nu ved jeg ikke hvor meget strøm sådant et Radeon kort trækker, men det
kunne godt være dit MB som ikke leverer nok strøm til AGP porten, det havde
nogle af de første boards problemer med, og dit er vist med LX chipsæt.

Ellers, har du prøvet at reinstallere windows?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig