dias-show
Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 08-02-02 15:39

Kære gruppe!

Jeg leder efter et script, som automatisk kan udskifte billeder - i
princippet ligesom en animeret gif, men jeg vil gerne genbruge allerede
cache'ede billeder, så derfor leder jeg efter en løsning i javascript.

Jeg har kun kunnet finde slideshows, hvor man skal trykke på en knap, for at
komme videre, men tænker, at der også må findes scripts, som bruger
timings-events og dermed kører automatisk...?

På forhånd tak, Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-02 16:04

Fri, 8 Feb 2002 15:39:14 +0100, skrev "Kim Bach Petersen"
<kim@kensho.dk>:

>Jeg leder efter et script, som automatisk kan udskifte billeder - i
>princippet ligesom en animeret gif, men jeg vil gerne genbruge allerede
>cache'ede billeder, så derfor leder jeg efter en løsning i javascript.

<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/grafik/slideshow1.htm>

højreklik => vis kilde
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 08-02-02 23:57

"Knud Gert Ellentoft" skrev:

> <http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/grafik/slideshow1.htm>

Lige præcis hvad jeg tænkte på - tak!

Kim

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 09-02-02 01:56

http://www.krhorsens.dk/test/ - hvis du har lyst til at se, hvad dit script
inspirerede til...

Kim

Fra : Leif Blindbæk

Dato : 09-02-02 14:59

"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> skrev i en meddelelse
> Kære gruppe!
>
> Jeg leder efter et script, som automatisk kan udskifte billeder
(klip)

Jeg har længe ledt efter et script, der kan skifte et billede ud, når en
bestemt dato nås (overskrides)

Jeg har naturligvis eksperimenteret med forskellige anvendelser med Date
funktionen i Java script, men kan slet ikke få noget til at virke.

Er der nogen der kan/vil hjælpe en absolut nybegymder udi .js ?

Med venlig hilsen og tak for alle de mange gode tip, som de dygtige i
gruppen leverer.

Leif Blindbæk