Logitech Dual optical mus props
Fra : Mortin Thorsten

Dato : 08-02-02 15:07

Hejsa gutter

Har et alvorligt problem med min nye mus!
i både windows og CS har den en tendens til at lige pludselig at flyve
rundt, Musen opdaterer for lidt .. Det er som om den ikke får alt med
mellem to punkter .. Derfor flytter den sig i ryk når jeg aimer. Tror
det er et cordless problem. er det noget i kan hjælpe med ????

håber i kan hjælpe

Mortimer

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 16:10

Mortin Thorsten skrev:

> [...]
> ikke får alt med mellem to punkter .. Derfor flytter den sig i
> ryk når jeg aimer. Tror det er et cordless problem. er det

Temmelig sikkert fordi en trådløs mus ikke har en særlig høj
opdateringsfrekvens på selve porten (Hz.) Du ville få en langt
højere opdateringsfrekvens hvis du købte en mus med ledning og
specielt en USB-mus med ledning. Jeg ville nok overveje at købe
sådan en til spil og så bruge den trådløse til mere almindlige
pege/klikke-opgaver. Du kan jo sagtens have flere mus koblet til
på samme tid. Lige pt. kører jeg med en på PS/2-porten og en på
USB uden problemer.

Jeg skal dog ikke kunne sige om Logitechs Dual Optical måske har
nogle bugs i enten driveren eller selve musen, men ikke desto
mindre er det altså stadig det bedste med en mus med ledning når
det drejer sig om præcisionsarbejde som spil jo faktisk er.

Det kan også være uheldig valg af underlag til musen der er
årsagen.

Madsen.

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-02-02 18:02

Min gjorde det samme da jeg havde fået den. Fandt ud af at det var fordi
musen ikke kunne se "modtageren" for godt. Flyttede på modtageren og siden
har der ingen problemer været.

/Jens.

Fra : Leony

Dato : 09-02-02 10:15

> Det kan også være uheldig valg af underlag til musen der er
> årsagen.

Dette forslag støtter jeg også. Prøv at skifte underlag. Især hvis dit
underlag er flerfarvet. Et hvidt stykke a4 er et glimrende valg.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/