finde ud af abonnement
Fra : [EX] Pita

Dato : 19-01-01 14:48

Jeg et mobil nummer, men jeg vil gerne finde ud af hvem nummerets
abonnement, Sonofon etc. er der ikke en side eller el metode, det starter
med 22 ** ** **

--
[EX] Pita
www.theexecutioners.net

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-01-01 15:07

Jeg mener de findes på www.tst.dk
men det er ikke alle der er derinde endnu, Telmore er ikke med i deres liste
så den er ikke helt opdateret.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-01-01 02:13

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk>
>Telmore er ikke med i deres liste så den er ikke helt opdateret.

Det skyldes nok at Telmore bruger TDM´s net og nummerserie.
Listen er i øvrigt opdateret den 16/1-2001

Når du besvarer andres indlæg, vil det være en god ting,
hvis du svare nedenunder spørgsmålene. Se her hvordan:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Vh Mark

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-01-01 01:50

"[EX] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev
> det starter med 22 ** ** **

Alle tlf. numre som starter med 22, er fra Sonofon

Se evt.
http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/nummerserier.shtml

Vh Mark

Fra : N/A

Dato : 21-01-01 18:19

Fra : [EX] Pita

Dato : 21-01-01 18:19

[SNIP]
>Det er ganske enkelt umuligt at finde ud af, hvad du mener.

Jeg kan godt se det, men jeg snakkede i telefon samtidig, og så er det lidt
svært og koncentrere sig. Problemet er løst på www.coolsms.dk

[Ex] Pita