[IE6]Sikkerhedsopdatering
Fra : Arne Eckmann

Dato : 08-02-02 12:13

Den 7. feb. 2002 placerede MS en sikkerhedsopdatering for IE6 på:
http://windowsupdate.microsoft.com/ - den lukker bla. for et hul,
der ellers gjorde det muligt for andre, udefra, at afvikle programmer
på din computer.

mvh
Arne

Fra : Jesper R. Nielsen

Dato : 08-02-02 22:04

"Arne Eckmann" wrote:
> [...]
> http://windowsupdate.microsoft.com/ - den lukker bla. for et hul,
> der ellers gjorde det muligt for andre, udefra, at afvikle programmer

Hvor på siden fandt du den opdatering? Var inde at kigge og så vidt jeg
kunne se, var den seneste sikkerhedsopdatering til IE6 fra den 13.
december 2001. Hvis der er kommet en nyere, vil jeg da meget gerne have
fat i den.

Venlig hilsen
Jesper

Fra : Arne Eckmann

Dato : 08-02-02 23:50

On Fri, 8 Feb 2002 22:04:19 +0100, "Jesper R. Nielsen"
<jern@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>kunne se, var den seneste sikkerhedsopdatering til IE6 fra den 13.
>december 2001. Hvis der er kommet en nyere, vil jeg da meget gerne have

Du har ret Jesper - den er der ikke mere, men natten mellem den 7. og
den 8. feb. lå opdateringen der altså. Såvel for W98, som for W2K's
vedkommende, og for W2Kservers vedkommende var der tale om
en decideret roll-up - så jeg gad nok vide, om de har efterfølgende
har fundet en fejl på den - men, mine pc'er har ihvertfald fået dette
7 frb. dateret sikkerhed patch.

sorry.

mvh
Arne

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 08-02-02 23:58

Fri, 08 Feb 2002 23:50:15 +0100, in dk.videnskab.historie.lokalhistorie,
Arne Eckmann <arne@eckmann.net> wrote:

> [...]
>en decideret roll-up - så jeg gad nok vide, om de har efterfølgende
>har fundet en fejl på den - men, mine pc'er har ihvertfald fået dette

den hadde sikkert et navn slik at det kan søkes etter

--
Otto Jorgensen - Norway
http://home.online.no/~otjoerge/

Fra : Arne Eckmann

Dato : 09-02-02 01:49

On Fri, 08 Feb 2002 22:58:15 GMT, Otto Jørgensen <otjoerge@online.no>
wrote:

>den hadde sikkert et navn slik at det kan søkes etter

Jeg spekulerer på, om det kan have været en fejl i
genkendelsen, således at det er et patch til den engelske
version, der jo altid kommer før de nationale/internationale
versioner, men at den så pga. en fejl blev synlig og lod
sig installere på mine danske browser versioner. Og at
man så senere har opdaget og korrigeret denne
genkendelses fejl.

Hvis dette er tilfældet, har jeg nu fået et problem

med venlig hilsen
Arne

Fra : Asmus U2

Dato : 09-02-02 19:21

On Sat, 09 Feb 2002 01:48:41 +0100, Arne Eckmann <arne@eckmann.net>
wrote:

> [...]
>man så senere har opdaget og korrigeret denne
>genkendelses fejl.
>
>Hvis dette er tilfældet, har jeg nu fået et problem

inde på www.bigfix.com kan man hente et program der automatix kigger
efter opdateringer til windows, spil, og andre forskellige rare ting

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 13-02-02 12:18

> [...]
> kunne se, var den seneste sikkerhedsopdatering til IE6 fra den 13.
> december 2001. Hvis der er kommet en nyere, vil jeg da meget gerne have

Kan det være denne?

http://microsoft.com/technet/security/bulletin/MS02-005.asp

mvh
Thorkild

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 17-02-02 12:12

Wed, 13 Feb 2002 12:17:47 +0100, in dk.videnskab.historie.lokalhistorie,
"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@hotmail.com> wrote:

>Kan det være denne?
>
>http://microsoft.com/technet/security/bulletin/MS02-005.asp

den originale oppdateringen ble vel trukket tilbake og kom igjen, men
uansett; det er en fordel å følge med på dette området :=)