Bundkort søges
Fra : Caveman

Dato : 08-02-02 10:33

Hej folkens,

Jeg har et problem. Jeg vil gerne have en god lydløs CPU køler og et godt
bundkort. Problemet er at jeg har et Soltek SL75KAV, som jeg er glad for.
Men den køler (Alpha 8045) jeg vil have kan nemlig ikke bruges på det
bundkort. That sucks!
Så nu overvejer jeg et nyt bundkort. Men hvilket?

Kravene er:

Der kan bruges SDram 133MHz (Jeg har 1Gb ram)
Den skal kunne bruges til Athlon XP (opgraderer snart til 1800+)
Min. 5 PCI slots
Ikke Abit ... Det er noget skod!

Så hvad anbefaler i?

MVH Frank

Fra : Coach

Dato : 08-02-02 11:47

Jeg købte en Silent Viking til mit Soltek 75KAV board
Den siger bare ingenting.
Temp. er 49º ved full load med en Athlon 1,4GHz

Jeg lagde en shim unden køleren.
Beskytter kernen ( siger de?)

hilsen
Brian

Fra : Sporten

Dato : 08-02-02 15:33

du kan godt bruge din køler du skal bar file lidt af det ene hjørne så den
kan være der. de går ikke udover køle evnen.

--
Morten Roslev