noget med blæsere og temp kontrol
Fra : Mek

Dato : 08-02-02 01:43

Jeg tænker på at køber denne sjover:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=271&page=1
en temp. måler der kan sidde i en cdrom bås. Så har jeg tænkt at sætte 2-3
blæse regulatore på ved siden af. Altså tingester der skruer op og ned fra
blæserne.(http://www.tweakup.dk/howto/variabelstroemtyv/1.htm)
har så lige et par spørgsmål:
hvor skal jeg placere følerne fra temp. måleren når jeg vil måle CPU'en?

hvor skal jeg placere følerne fra temp. måleren når jeg vil måle PSU'en?

kan jeg godt skrue op og ned for blæseren i PSU'en?

har en Celeron 460 mhz hvor varm kan jeg tillade at den bliver?

hvad med i hele kabinettet?

hvor varm må en hdd blive? (IBM Deskstar 60GXP)

håber i kan svare på bare nogen af dem