analog video på pc..!!
Fra : devilman

Dato : 08-02-02 00:54

må jeg tillade mig at spørger hvad i har af :
1.bundkort
2. cpu
3 . videograpper kort

........jeg er ved at prøve at finde lidt info om hvad
et godt system (pc) er... til at optage analog video over på pc
(venter kun på at dvdbrænder falder i pris...
så jeg har en mulighed for at overføre mine (amatør) feriefilm til dvd
når tiden er rigtig til det ...)

email mig eller post til NG (alt kan bruges...link.. tlf...bøger..osv.)

venlig hilsen ole rasmussen
devilman@get2net.dk
------------©------------------------

Fra : Rune183

Dato : 08-02-02 18:58

"devilman" <devilman@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> må jeg tillade mig at spørger hvad i har af :
> 1.bundkort
> 2. cpu
> 3 . videograpper kort
Abit Kt7a-RAID
Duron 800
256 MB RAM
Pinnacle Dc10+

Virkér ganske udmærket, men selvfølgelig i den billige ende hvad angår
udstyr.

Fra : devilman

Dato : 09-02-02 05:25

jeg takker for svar .......