Måske katteløs i en hel måned......:-(
Fra : Helle Andersen

Dato : 07-02-02 23:35

Øv, min lejlighed er jo lige blevet
solgt.....måske.....for ejendomsmægleren glemte
lige, at fortælle mig, at køber VIL overtage den 1.
Marts ! Den besked har jeg så fået i dag og ved
hverken ud eller ind.

På den ene side har jeg lyst til at fortælle dem, at
de kan rende mig i r...... for hvor nemt er det lige
for mig at finde et nyt sted at bo på 3 uger Jeg
kan selvfølgelig godt købe et eller andet tilfældigt,
men har i grunden ikke lyst til at købe noget, jeg
ikke vil bo i. Underligt, ikk' ?

Jeg har fundet 2 lejligheder, som jeg gerne vil bo i,
men begge kan jeg først overtage pr. 1/4, hvilket
jeg naturligvis godt kan forstå.

Dvs. at den anden mulighed er, at bo på en bænk i
Fælledparken eller lignende i en måned. Nå, helt
så slemt går det nok ikke, men........ Ilderne har jeg
fundet pasning til i marts måned, så det kunne
godt fungere, men jeg skulle så også finde et logi
til misserne og jeg skulle selv bo rundt omkring.

Jeg er ved endnu ikke, hvad jeg vælger, for jeg
gider ikke have lejligheden til salg længere og
have fremmede mennesker rendende i tide og
utide og har desuden også RET meget paranoia
mht. til kattenes sikkerhed efter altanepisoden
forleden. På den anden side, synes jeg absolut
ikke, at det er fedt at være hjemløs og have mine
dyr boende 117 forskellige steder i en hel måned.

Øv, øv & øv !!!!

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : A. Knudsen

Dato : 07-02-02 23:54

Hej Helle !

Desværre er det nok ingen hjælp - men dine katte er meget velkommen til at
bo hos os .
Vi bor i Esbjerg....
Som skrevet, er muligheden der for Jer.

Hilsen

Anya.

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-02-02 20:26

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre er det nok ingen hjælp - men dine katte er meget velkommen til at
> bo hos os .
> Vi bor i Esbjerg....
> Som skrevet, er muligheden der for Jer.

Tusind tak - det var vel nok sødt af dig
Heldigvis ser det ud som om, at jeg finder en
løsning på den ene eller anden måde.

Jeg har fundet den lejlighed, jeg vil have og den er
til overtagelse 1/4. Mægler er ved at undersøge
med sælger om det kan blive den 15/3 i stedet, så
det håber jeg på, for jeg har fået forhandlet mig
frem til at fjolserne kan vente med at overtage min
lejlighed til den dato. De er virkelig ganske
frygtelige........ Og for at det ikke skal være løgn
sidder de i Norge og deres advokat i USA

Hvis ikke jeg kan overtage min nye lejlighed pr.
15/3, har mægler en lejlighed, der står tom i marts,
som jeg kan leje OG tage kattene med i

Alternativt har min nabo sin lejlighed til salg, men
har ikke solgt endnu. Hun flytter 1/3, og jeg kan
muligvis leje hendes lejlighed 2-4 uger

Midt i det hele er jeg blevet enormt positivt
overrasket over så mange mennesker, der har
pisket rundt for at forsøge at hjælpe. Alle
kollegaerne til en af mine veninder har ringet land
og rige rundt for at finde en løsning - og jeg kender
dem ikke engang Dejligt, at man kan regne med
folk, når det gælder

Hilsen Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-02-02 20:35

Hej Helle

Dejligt at vide at både du, mislingerneog ilderbasserne, har tag over
hovedet *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 09-02-02 21:23

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in news:a418r9$9l4$1@sunsite.dk:

> [...]
> og rige rundt for at finde en løsning - og jeg kender
> dem ikke engang Dejligt, at man kan regne med

En bænk i fælledparken lyder ikke rigtigt tiltalende, så det er godt at
der kan findes en god løsning.

Kate

Fra : Camilla Scharff

Dato : 07-02-02 23:52

Hmmm - lyder som en mindre god ejendomsmægler, du har fået fat på dér...

Kan desværre ikke tilbyde at tage en eller flere af kattene (selvom jeg er
helt sikker på, at Kesto, Loppen og Lina ville have det fint sammen!), hvor
end jeg gerne ville...
Håber du snarest finder ud af, om det kan lade sig gøre at finde
midlertidigt ophold til misserne, så du kan undgå at skulle igennem hele
møllen med salg een gang til - det kan desværre være en langvarig proces

Vi snaks,
Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-02-02 20:18

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan desværre ikke tilbyde at tage en eller flere af kattene (selvom jeg er
> helt sikker på, at Kesto, Loppen og Lina ville have det fint sammen!)

He he.....så kunne det være, at Raiku kunne få de
abymesere, hun drømmer om Men stakkels de
andre katte med de tre rødder sammen

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-02-02 00:11

Hej Helle

Åh åh det var da noget være noget

Sig mig har du ikke noget at skulle have sagt? Jeg mener har sælger ikke lov
til at være med til at vælge, hvornår overtagelsen skal ske? (jeg er ikke så
meget inde i det der)

Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe dig og misserne, men bor jo lidt langt
væk fra det jer

Held og lykke en hel masse

Hilsen & Tanker
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : none@none.com

Dato : 08-02-02 16:14

Sælger har det sidste ord og jeg synes måske køber og ejendomsmægler kunne
blive sat på plads her. Det er jo næsten umuligt at finde noget på 3 uger.

vh
Lars

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-02-02 20:33

<none@none.com> skrev i en meddelelse
> Sælger har det sidste ord og jeg synes måske køber og ejendomsmægler kunne
> blive sat på plads her. Det er jo næsten umuligt at finde noget på 3 uger.

Uuuuh ja, jeg har haft den største lyst til at bede
dem hoppe og rende. Ydermere er han
usandsynligt arrogant og ekstremt besværlig. Han
irriterer mig så meget, at jeg nægter at møde ham
ved overdragelsen - nøglen kan i stedet hentes
hos mægler.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : none@none.com

Dato : 08-02-02 20:42

Pyh, så ville jeg selv sælge til nogle andre. Hvis der opstår problemer
efterfølgende kan det kun blive ekstra irriterende.

Nå, jeg håber du finder en løsning

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-02-02 20:28

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a3v1ae$6rp$1@sunsite.dk...

> [...]
lov
> til at være med til at vælge, hvornår overtagelsen skal ske? (jeg er ikke

Jo, jeg kan helt klart bare sige nej. Desværre er
der jo konsekvenser ved alt og i dette tilfælde vil
det betyde, at de springer fra aftalen og ikke køber
min lejlighed alligevel

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-02-02 10:15

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

En hel masse snip

> [...]
> forleden. På den anden side, synes jeg absolut
> ikke, at det er fedt at være hjemløs og have mine
> dyr boende 117 forskellige steder i en hel måned.

Det er da noget rigtig skod..((
Og så uden mislinger og ilderbasser en hel måned *arrgg* Personligt
ville jeg være klar til indlæggelse på en kattepension efter et par
dage højst...;-D

Vi krydser poter og fingre for at du finder en løsning på problemet i
den måned, for naturligvis er det ikke en løsning at købe noget man
ikke vil bo i..

Stor krammetur til mislingerne og et stort smækkys til ilderbasserne..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-02-02 20:30

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Vi krydser poter og fingre for at du finder en løsning på problemet i
> den måned, for naturligvis er det ikke en løsning at købe noget man
> ikke vil bo i..

Næ, det er sgu' en dyr million, at smide ud så
Men heldigvis bliver det heller ikke nødvendigt, for
jeg har fundet STEDET, jeg vil bo

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-02-02 21:43

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev...

> Men heldigvis bliver det heller ikke nødvendigt, for
> jeg har fundet STEDET, jeg vil bo

Hvor, hvor..??? *skide nysgerrig er jeg*

Camilla

Fra : Lene Vang

Dato : 08-02-02 22:14

Kesto skal være mere end velkommen hjemme hos mig, jeg kan dok ikke love at
du få ham tilbage. Men vi vil sagtens kunne finde ud af en besøgsordning
hæhæ

--
Hilsen Lene Vang

(En af katte nyhedsgruppens groupies)

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-02-02 02:41

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kesto skal være mere end velkommen hjemme hos mig, jeg kan dok ikke love
at
> du få ham tilbage. Men vi vil sagtens kunne finde ud af en besøgsordning
> hæhæ

Hmmmm.....jeg er nu ret sikker på, at jeg nok
skulle få utysket retur ret hurtigt - han
er .......øhhhh.....ret......livlig

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-02-02 02:47

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor, hvor..??? *skide nysgerrig er jeg*

Frederikssundsvej, ved Husum Torv, 1. sal med
erhverv som underbo, så misserne kan trampe alt
hvad de lyster

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Ann K

Dato : 09-02-02 08:48

Arjj - Helle.... Så bliver vi næsten naboer
Chabel, here I come
Mvh Ann (og Jan)

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-02-02 10:16

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:a42k6n$lj8$1@sunsite.dk...

Hehe.....jeg vil forberede det lille flæskedyr på at
blive forkælet

Han er forresten enormt sjov i øjeblikket. Normalt
giiiider han altså ikke at lege, for så kan man
risikere at tabe sig, men den sidste måned er han
gået lidt i killing. Han render konstant rundt med en
pelsmus i munden, samtidig med at han udstøder
halvkvalte, meget høje MOOOUUU-MOOOUUUU

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-02-02 14:09

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Næ, det er sgu' en dyr million, at smide ud så
> Men heldigvis bliver det heller ikke nødvendigt, for
> [...]

alletiders
Så må vi jo se hvad misser/ildere siger til stedet..*gg*