Galeon vil ikke starte.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 07-02-02 22:04

Den brokker sig over, at den mangler libssl.so.2!

Nå jeg smutter ind på rpmfind.net, for at finde en pakke med libssl.so.2,
men ak! Den er der ikke! Hvor kan jeg finde den henne?

Min openssl er version er 0.9.6-9. Min openssl-devel er samme version.

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil skrive til mig.
Sørens www: http://www.sjl.dk/ - ICQ#: 83 60 347

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 07-02-02 22:53

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> [...]
> men ak! Den er der ikke! Hvor kan jeg finde den henne?
>
> Min openssl er version er 0.9.6-9. Min openssl-devel er samme version.
Min openssl version er openssl-0.9.6b-8. Den kommer med Red Hat 7.2 og
galeon 1.0.3 kører fint.

Gunner.

--
Aktiv i projektet Gnu Skole.
Et projekt med det formål at udbrede brugen af Open Source Software i

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 07-02-02 22:59

"Gunner Poulsen" <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote:

> Min openssl version er openssl-0.9.6b-8. Den kommer med Red Hat 7.2 og
> galeon 1.0.3 kører fint.

Det er nok mit problem, for min Red Hat er version 7.1! Kan man ikke få
fat i de nye openssl versioner uden at upgrade sin Red Hat?

/Søren

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 07-02-02 23:41

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> Det er nok mit problem, for min Red Hat er version 7.1! Kan man ikke få
> fat i de nye openssl versioner uden at upgrade sin Red Hat?
De nyeste er på http://ftp.sslug.dk/mirror/redhat/redhat-7.1/updates/i386/

Du kan jo også være fræk og se om 7.2 pakkerne passer.

Gunner

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 07-02-02 23:45

"Gunner Poulsen" <gp@lyngbjerggaardskolen.dk> wrote:

> Du kan jo også være fræk og se om 7.2 pakkerne passer.

hehe ja! Men er der nogle slemme problemer jeg kan rende ind i, hvis jeg
går hen og gør det?

/Søren

Fra : Gunner Poulsen

Dato : 08-02-02 01:06

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> hehe ja! Men er der nogle slemme problemer jeg kan rende ind i, hvis jeg
> går hen og gør det?

Det ved jeg ikke.
(Jeg kører 7.2)
Men hvis det er din hjemmemaskine er det vel ikke værre end at du kan
installere den fra 7.1 ovenpå igen hvis noget er galt.

Gunner.