Besked Robot
Fra : Mr. Nobody

Dato : 17-01-01 11:58

Hej

Jeg vil bare fortælle at vis nogen går og tænker på at få besked Robot for
at kunne læse sine emails på mobilen så glem det. Du får kun 160 tegn så det
er ikke hele mailen du kan læse hvis den er længer end 160 tegn,så det er en
and tele Danmark kommer med der (Men de arbejder på at få det bedre.
--
Hilsen
Mr. Nobody

Fra : Kana

Dato : 17-01-01 18:15

> [...]
en
>and tele Danmark kommer med der (Men de arbejder på at få det bedre.

Problemet er vel at en SMS ikke kan være længere end 160 chars (Ja! -ved
godt at visse telefoner kan) og at du så ville modtage emailstørrelse/160
antal SMS beskeder.