Ring for et bestemt beløb
Fra : D.Hansen

Dato : 17-01-01 10:44

Jeg har en nokia 7110 og vil gerne have den indstilt til at der kun må
ringes for et bestemt beløb. Men problemet er at den ikke tæller ned hver
gang jeg har haft ringet op. Er der nogen der kan hjælpe mig!!

--
m.v.h.
D.Hansen

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 17-01-01 20:10

Det er nok ikke i din telefon, du skal lave begrænsningen, men hos din
udbyder, som kan lave et samtalemax på dit nummer, det kan man hos Sonofon
og sikkert også de andre.

Mvh Tommy

Fra : D.Hansen

Dato : 18-01-01 17:48

Jeg vil ikke have telefonen til at slå fra men bare have det sådan at jeg
kan holde øje med forbruget!! men den tæller ikke ned...satte den til 200
kr. - ringede derefter men da jeg lagde på igen stod der stadig 200 kr.

--
m.v.h.
D.Hansen

Fra : Erik Einum

Dato : 19-01-01 02:12

D.Hansen <whatever@sorry.dk> skrev
> [...]
> jeg kan holde øje med forbruget!! men den tæller ikke ned...satte den
> til 200 kr. - ringede derefter men da jeg lagde på igen stod der stadig

Denne funskjonen må støttes av nettverket.

///Mvh. EE