dele filer og mapper
Fra : Mr.Gandalf

Dato : 07-02-02 16:41

Min windows me maskine spøger om adgangs kode når jeg prøver at logge
på en delt mappe på en windows 2ooo pro. maskine , men i windows 2000
pro. kan man ikke tildele adgangskode til en delt mappe .
hvad gør jeg så ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-02 21:54

"Mr.Gandalf" <mr.gandalf@goddagnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en delt mappe på en windows 2ooo pro. maskine , men i windows 2000
> pro. kan man ikke tildele adgangskode til en delt mappe .

Jeg er ikke helt sikker på det - men det kunne være det samme som, når man
skal på en W2K eller XP fra en W98 maskine ?

Så skal Windows 98 brugeren være oprettet som bruger på Win 2K maskinen -
evt uden password eller med samme password som på 98 maskinen - så kommer
Win98 maskinen på !

Så prøv at oprette din ME bruger som brugernavn på W2K maskinen....

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk