Kun højtaleren i højre side afspiller lyd!
Fra : René

Dato : 07-02-02 16:21

Jeg er nu kommet så langt, at jeg ved det er computeren der har et problem.
Ved at tilslutte høretelefoner i stedet for surround-højtalere. Og der var
det også kun højre side der var aktiv. Jeg har geninstalleret mit lydkort
(Soundblaster PCI-128) uden held. Det er helle ikke receiveren, da min
cd-afspiller virker i de indgange som computeren ikke kan køre fra. Jeg
håber nogen har en idé om hvad det hele skyldes!

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-02-02 22:46

Nyt lydkort...

- Martin

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 08-02-02 00:25

> [...]
> cd-afspiller virker i de indgange som computeren ikke kan køre fra. Jeg
> håber nogen har en idé om hvad det hele skyldes!

Lyder som om det er lydkortet du har et problem med. Har oplevet det netop
med soundblaster 128.

Prøv at smæk lydkortet over i en anden maskine, og se om problemet følger
med. Lydkort er heldigvis ikke det dyreste i en computer (hvis man altså
ikke skal have alt muligt gejl på det)

/Lars