Dioder
Fra : Freeloader

Dato : 07-02-02 16:12

Jeg har lige monteret nogle fede blå dioder i mit kabinet. Det ser pissefedt
ud (se evt. dk.binaer, hvor jeg lige har postet et par billeder). Jeg har
problem med hd led dioden. Den lyser overhovedet ikke når den er monteret
som den skal, men fejler ikke noget når man vender den (så lyser den hele
tiden, som den skal) Nogen der kender en løsning på dette problem

--
Venlig hilsen/Kind regards

Freeloader
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Christian Mygind

Dato : 07-02-02 16:37

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som den skal, men fejler ikke noget når man vender den (så lyser den hele
> tiden, som den skal) Nogen der kender en løsning på dette problem

LOL - din anvisning må være forkert. En diode lyser KUN hvis den vender
rigtigt!

/Chr

Fra : Freeloader

Dato : 07-02-02 17:09

"Christian Mygind" <mygindFJERN@c.dk> wrote in message

> [...]
> pissefedt
>
> LOL - din anvisning må være forkert. En diode lyser KUN hvis den vender

Ja, men hd led lyser kun når den får strøm, dvs der er gang i hd'en.

Fra : Freeloader

Dato : 07-02-02 17:19

> [...]
> pissefedt
>
> LOL - din anvisning må være forkert. En diode lyser KUN hvis den vender

Ups... Jeg sidder her med røde ører. Selvfølgelig har du ret, så jeg
tjekkede lige igen, og jeg havde sat den i message led, som jo lyser hele
tiden og blinker når der kommer fax. ide led var ikke i samme række som de
andre med for sig selv ved siden af. Nu virker det.

Fra : Christian Mygind

Dato : 07-02-02 17:23

"Freeloader" <freeloader2k@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>[cut] Nu virker det.

/Chr

Fra : Kasper Kirkegaard

Dato : 07-02-02 20:26

Jeg har også overvejet at skifte mine led ud med nogle blå, og da du har
gjordt det, ville jeg lige høre til om du kunne svare mig på et par
spørgsmål...

1. Jeg har fået fortalt at blå led af en eller anden grund skal have mere
strøm en en alm... Kan det passe, og hvis ja, hvad går jeg så for at få det
til at vike.

2. Er det muligt at skifte led i cd-rom drev, disk drev og andre enheder med
led? Min brænder har bare et hvidt glas, som har kontakt til en lille dims
på et print... Det ligner ikke nogen for for lampe, men er det muligt at
ændre farve på den?

Fra : Jens jensen

Dato : 07-02-02 22:18

"Kasper Kirkegaard" <Kasper_LK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Jeg har fået fortalt at blå led af en eller anden grund skal have mere
> strøm en en alm...

jeg har bare sat blå lysdioder i stedet for standard power og hd led, ingen
problemmer der.

> 2. Er det muligt at skifte led i cd-rom drev, disk drev og andre enheder
med
> led?

ja jeg har da set det gjort ved mange andre ting eks HD køler, opisk mus,
tastaturer. det gælder bare om af finde en god guide hvis du skal til at
lodde på din komponenter.
prøv
http://www.pcpowerzone.co.uk/articles.php
www.tweakup.dk
+ mange flere som jeg desvære ikke kan huske på stående fod.

--
MVH Jens Jensen

Dark Helmet: How many assholes we got on this ship anyhow?
The Crew: YO!!!!
Dark Helmet: I knew it, I'm surrounded by assholes
Dark Helmet: Keep firing assholes!!

Fra filmen SpaceBalls.

May the Swartz be with you.

Jens Jensen.