et lille spørgsmål ang køb af nye computer
Fra : adrian.M.

Dato : 07-02-02 14:34

Hej jeg vil til at købe en nye computer (eller en brugt) og jeg ville høre
hvor meget såadn en koster ca pris.
der sakl selvfølig være alt det en computer skal ahve. ly kort grafik kort
256mb raam 1000mhz ,min 20 Gb hardisk og et dvd drev.
Hvor meget kommer det til at koste mig hvsi denn er brugt , eller nye.
min ven har nemlig købt en ny computer til de 3500 kr og den er på 20gb
256ram grafik kort(geforce) lydkort(ingen netværkskort), alt tilbehør og en
printer(til normal pris 1000 kr), var han bare skide heldig med et køb eller
er det bare en normal pris.?.
jeg har været ind og kikke på Dba og hold da kæft hvor nogle latterlige
priser de har der! fuldstændig overdrevent 8000 kr for en middelimådig
computer som er 2 år gammle (aldrig i livet).,
med venlig hilsen
adrian.

Fra : Devast8or

Dato : 07-02-02 14:41

Hvis du vil købe nyt kan du kigge efter de billigste priser på
www.edbpriser.dk. Hvis du vil købe brugt kan du kigge i
news:dk.marked.privat.edb, der er folk meget prisbevidste.

Devast8or

--
Spamfilter activated