Disk køb....
Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-02-02 12:19

Jeg skal have fat i en ny disk, og vil lige høre om erfaringerne med
40-60Gbdiske.....
Skal det være en 60GXP eller 120GXP, hvis der skal stå IBM på den ? - Hvor
stor er forskellen ? - Hvad med Seagate eller WD ?

Pfh tak
/Søren

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 07-02-02 12:38

Jeg ville købe Seagate eller Maxtor. Maxtor's 80 GB giver meget for
pengene, jeg har lige købt sådan en.

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 07-02-02 12:45

Jeg har en Seagate Baracuda ATA IV her ... det er sateme en lækker lille IDE
disk ... Og hvis jeg selv brugte IDE diske ville jeg købe sådan en.

Thomas T

Fra : Devast8or

Dato : 07-02-02 14:39

Jeg har næsten lige købt en Seagate Barracuda IV 60GB, og den er skøn. Der
er ingen problemer med den, den var ligeså let at sætte til som alle andre,
den er hurtig og den er "tavs som graven" som en anden beskrev den da jeg
spurgte :). Helt klart en anbefalelses værdig disk.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 08-02-02 00:38

Helt enig!

Uden tvivl den mest støjsvage HD jeg nogen sinde har haft

Rune

"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk> skrev i
en meddelelse news:Xrv88.1243$B43.168111@news000.worldonline.dk...