Nokia 6210 - God ?
Fra : Jensen

Dato : 16-01-01 12:30

Hej

Jeg har bestilt en ny Nokia 6210 og har et par spørgsmål :

Kan jeg bruge Nokia Data Suite 3.0 sammen med kablet som passer på min 6150
?

Er der nogen tips/triks ved 6210'ern som man absolut bør vide ?

Mere ?

Mvh.
Jensn

Fra : H@M

Dato : 16-01-01 19:04

Nej, NDS3,0 virker ikke med 6210

Fra : JK

Dato : 16-01-01 18:34

Der følger sofware med til din Nokia 6210. Det eneste du selv skal sørge for
er et nyt kabel.

JK

Fra : Claus Jensen

Dato : 16-01-01 18:37

Jeg har en kammeat, der lige har fået en 6210.
der er lidt bøvl med softwaren i den, den har det med at"
låse"....................måske er det microsoft der har udviklet det ??
mvh.
Claus

Fra : Michael Bested

Dato : 16-01-01 19:21

> låse"....................måske er det microsoft der har udviklet det ??

Jeg tror ikke Nokia vil samarbejde med sådan en flok amatører

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Erik Einum

Dato : 17-01-01 02:56

Michael Bested <michael@bested.nu> skrev

> Jeg tror ikke Nokia vil samarbejde med sådan en flok amatører

Ericsson derimot, de gjør det!!

///Mvh. EE