Anjuta C++ Linux - Glade Fejl
Fra : Jan Riis Soerensen

Dato : 07-02-02 10:09

Hej Gruppe

Når jeg forsøget at oprette et projekt i Anjuta, får jeg følgende fejl:

ERROR: The Project glade file does not exist in the top level project directory.

Hvad betyder det? Til info kører jeg Mandrake 8.1 og Glade ER installeret.

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

mvh

Jan Riis Sørensen

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-02-02 13:31

On 7 Feb 2002 01:08:46 -0800
kokkejan@mail.tele.dk (Jan Riis Soerensen) wrote:
> [...]
> directory.
>
> Hvad betyder det? Til info kører jeg Mandrake 8.1 og Glade ER

Det er fordi ajunta er lavet med glade også, så den .glade fil den
benytter er blevet forlagt et eller andet sted = programmet kan ikke
bruges før den kommer.

MVH
Kim Schulz

--