Hvor blev mit POST af?
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-02-02 00:37

Jeg har lige lavet et om hormoner..... det er blevet fjernet......

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 07-02-02 00:45

> Jeg har lige lavet et om hormoner..... det er blevet fjernet......
Næ, det er f.eks. her:

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-02-02 20:06

det har været der.... men forsvandt pludseligt... OE skrev at der var en, og
tråden ikke lå på serveren længere...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-02-02 20:13

"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> det har været der.... men forsvandt pludseligt... OE skrev at der var en,
og
> tråden ikke lå på serveren længere...

Jeg kan sagtens se den !

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Røde

Dato : 07-02-02 15:00

Når du poster! skal du være opmærksom på at din besked måske ikke vises med
det samme!..

Røde