reparation af rævnet display
Fra : rune

Dato : 14-01-01 20:46

Jeg har tapt min Nokia 3210 i gulvet med det resultat at displayet er
rævnet. Dette gør at ca 40 % af displayet ikke fungerer. Irriterende.

Kan displayet repareres (skiftes) af mig selv hvis jeg er lidt fingernem ?
Hvad koster et diplay ? hvor kan jeg skaffe det ?

hjelp!!!!!

Hilsen Rune

Fra : Fisker

Dato : 15-01-01 08:37

> Jeg har tapt min Nokia 3210 i gulvet med det resultat at displayet er
> rævnet. Dette gør at ca 40 % af displayet ikke fungerer. Irriterende.

Træls :(

> Kan displayet repareres (skiftes) af mig selv hvis jeg er lidt fingernem ?

Du behøver blot en torx-skruetrækker, så burde der ikke være noget i vejen
for, selv at udskifte displayet. Det er ikke muligt at reparere det.

Hos T-Hansen - www.T-Hansen.dk - kan du købe et nyt LCD display for 298 kr.

> hjelp!!!!!

Er hermed gjort :)

\Mandal