Tiscali DSL - bøvl med online gaming
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-02-02 23:37

Hej.

Da jeg fornylig flyttede til KBH fra Århus flyttede jeg ind i en lejlighed
hvor hele opgangen deles om en 2mbit adsl.
Jeg er åbenbart den eneste der er på, fordi jeg har altid en fin download og
uploadhastighed.
Men! - Jeg kan sgutte spille online, hverken Counter-Strike eller Rally
Masters, hvilket jeg ikke fatter noget af, idet jeg spillede begge dele uden
problemer i Århus med stofanet.

Vi er to koblet i lejligheden på internet, med en hub.

Er der en port i "vores"(opgangens) router der er slået fra? - eller hvad?
Jeg er rådvild.
Jeg håber nogen af jer har et bud på en løsning af mit problem.

Mvh

Morten

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 06-02-02 23:45

"Morten Lorenzen" <morten@lorenzen.as> wrote in

> Hej.

Hej Morten

> [...]
> hvad? Jeg er rådvild.
> Jeg håber nogen af jer har et bud på en løsning af mit problem.

Det letteste ville nok være at spørge personen der administrerer routeren.
Han har sikkert helt styr på hvad der er filtreret og hvad der ikke er.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-02-02 23:53

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han har sikkert helt styr på hvad der er filtreret og hvad der ikke er.

Tak, det vil jeg finde ud af asap.

Hvis der er yderligere problemer, så kan I roligt regne med flere spørgsmål

Mvh

Morten