Hvor stor processor????
Fra : Icecool

Dato : 06-02-02 22:57

Hej

Jeg har ikke så meget tjek på det her med cpu og bundkort
men jeg har fået et GA-6LM7A Bundkort Socket 370

Hvor stor CPU kan jeg monterer på det og findes der en opgradering til
bundkortet???? hvis der gør kan i sende et link???

Se link: http://www.gigabyte.com.tw/products/ga6lm7.htm

Ole

Fra : Gevaldi

Dato : 06-02-02 23:14

"Icecool" <icecool@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c61a6a0$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hvor stor CPU kan jeg monterer på det og findes der en opgradering til
> bundkortet???? hvis der gør kan i sende et link???

Mht. processor, så står det jo på
ovenstående link: fra 300 til 433 MHz

Der er jo også link til opdatering af Bios.

Det er da en meget informativ site, så
det er bare med at komme i gang med
at læse:)

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-02-02 23:41

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> skrev....

> Mht. processor, så står det jo på
> ovenstående link: fra 300 til 433 MHz

Den slags information har bare en væsentlig ulempe: Den er skrevet da
boardet blev født, og omfatter kun de CPU'er der fandtes på det
tidspunkt.

Udfra infoen på siden kan jeg slutte at boardet ihvertfald kan køre
med en Celeron 533 PPGA.

Men nærmere kan jeg heller ikke komme det.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm