Hvorfor vil brænderen ikke brænde 800mb sk~
Fra : Hans

Dato : 06-02-02 21:57

Hi NG!

Hvorfor kan jeg ikke brænde med en 8OOMB skive eller derover? på min PLEXTOR
16X??

Jeg har hørt, at det kan sagtens lade sig gøre at brænde en 800mb eller
derover med en PLEXTOR 16X under NERO VERSION 5.O derover. som jeg har.

Når jeg sætter 8ooMB skive på min plextor 16x, registrer brænderen
ingenting---> Skivet spyttes automatisk ud. HVORFOR?? Hvordan skal jeg kunne
brænde med en 800 MB skive??? Hvad skal jeg gøre??

Har været ind på præference under NERO, Og sætter Nero til at kunne læse
800MB eller derover , MEN det lykkes ikke, vil bare ikke . Har hørt at
man skulle gøre på den måde.

Nu har jeg ikke flere Løsninger. Måske firmware opdatering??? hmmm, tror
ikke det hjælper???

Håb I vil hjælpe mig!

Håb Nogle har en PLEXTOR 16X samt brug NERO VERSION 5.O DEROVER til SKIVE
800MB eller derover!

På forhånd tak!

Fra : kj

Dato : 07-02-02 10:41

"Hans" skrev d. 06-02-02 21:57 dette indlæg :
> [...]
> ikke det hjælper???
>
> Håb I vil hjælpe mig!
>
> Håb Nogle har en PLEXTOR 16X samt brug NERO VERSION 5.O DEROVER til

Min erfaring siger at din firmware er for gammel, du skal gå til
Plextors hjemmeside og opgradere firmwaren til din brænder, husk at
bruge firmware til det rigtige typenummer

http://www.kandu.dk/