Problem med display i 8850
Fra : Jens Mortensen

Dato : 14-01-01 13:25

Hej Alle.

Min 8850 har efter at den har været tabt, fået et problem. De nederste
linier er væk!! Er der nogen der har erfaringer med denne fejl?

På forhånd tak

Jens Mortensen

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 14-01-01 13:33

For at referere til din egen formulering. Det er nok snarere et problem
end en fejl, da du jo har haft tabt den.

Derfor skal du nok forvente en reparation for egen regning, også selvom du
har garanti på dyret.

Held og lykke

mick

--
Best Regards

Michael Holst Jensen
President & Authorized Agent
EUROPEAN DISTANT SUNS
http://www.distantsuns.dk

****Join the Distant Suns Message Board****
http://www.egroups.com/group/distantsuns

Fra : Jens Mortensen

Dato : 14-01-01 13:57

Hej Michael!

Da jeg er radiomekaniker var det planen at jeg ville lave den selv. Det var
mere lidt teknisk hjælp jeg var ude efter.

Med venlig hilsen

Jens Mortensen

..

Fra : Michael Holst Jensen

Dato : 14-01-01 17:03

Nåeh, okey dokey!

Det må du meget rundstyk
Dér kan jeg ikke være til megen hjælp er jeg bange for! Men held og lykke på din
vej rundt i teknikjunglen.

Mick