ARGH, installation af kernel
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-02-02 19:54

Hej, jeg har nu lige kompileret min kernel og skal så opdatere LILO

>[root@ghashul boot]# /sbin/lilo
>Fatal: Can't put the boot sector on logical partition 0x305

Det er ikke så fedt, og jeg forstår ærligt talt ikke helt hvad der går
galt. Det her er min lilo.conf:

Den nye initrd er lavet med mkinitrd.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-02-02 22:32

On Wed, 06 Feb 2002 19:53:39 +0100, Stefan Bruhn <news005@3x7.dk> wrote:

>Hej, jeg har nu lige kompileret min kernel og skal så opdatere LILO

Alarm afblæst. Den nye kernel virkede ikke, men den gamle kører igen så
jeg skal bare kompilere forfra i morgen.