Æ Thyholmer
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 06-02-02 17:27

Så blev det omsider mandag - efter medicinmandens kalender - og han
ringede for at meddele, at blodprøverne tydede på, jeg havde overlevet
til nu.
Der var ikke noget sæærligt at udsætte, bortset fra et stof, der nok
var skyld i mine tiltagende muskelsmerter.

I hvert fald var dagens gode råd, at fordoble doseringen af slangegift
i 10 dage, og hvis det går godt så forøge den med yderligere 50%.

For mig lyder det underholdende, når jeg mindes, bivirkningerne fra
den nuværende mængde.
Hvis mine tekster herefter bliver (mere) underlige, er det sikkert en
sidegevinst til dette vigtige eksperiment.

Gu've' hvornår han prøver med sære ord tilsat melodi og iklædt maling,
fjer og døde høns.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 11-02-02 16:01

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Der var ikke noget sæærligt at udsætte, bortset fra et stof, der nok
> var skyld i mine tiltagende muskelsmerter.

Uf!

> I hvert fald var dagens gode råd, at fordoble doseringen af slangegift
> i 10 dage, og hvis det går godt så forøge den med yderligere 50%.

Hvo'n går det med det Kaj - bliver smerterne værre?

> Gu've' hvornår han prøver med sære ord tilsat melodi og iklædt maling,
> fjer og døde høns.

Hvis der følger 14 dages ferie på Haiti med, så er det kanske værd
at overveje....
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 11-02-02 17:11

Lotte M skrev:

>Hvo'n går det med det Kaj - bliver smerterne værre?

Ja. Alle bivirkninger blev øjeblikkeligt forstærkede ret kraftigt.
Jeg gik efter egen beslutning tilbage til den oprindelige opskrift fra
i dag, så må vi se, hvordan det går.

Medicinmanden bliver sikkert sur, men hvis jeg fortsat skal leve med
bivirkninger i den størrelse, bliver jeg fanme sur.

>Hvis der følger 14 dages ferie på Haiti med, så er det kanske værd
>at overveje....

Tjae. Mon K-J godkender en tur med Tommys busser til Haiti?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 14-02-02 20:37

> [...]

> Ja. Alle bivirkninger blev øjeblikkeligt forstærkede ret kraftigt.
> Jeg gik efter egen beslutning tilbage til den oprindelige opskrift fra

Det lyder fornuftigt! Husk at give lægen besked, så det bliver registreret
i din journal, at du blev for dårlig af bivirkningerne.

Har du mærket nogen form for bedring i dine symptomer, efter
du er begyndt på giftkuren?

> Medicinmanden bliver sikkert sur, men hvis jeg fortsat skal leve med
> bivirkninger i den størrelse, bliver jeg fanme sur.

> Tjae. Mon K-J godkender en tur med Tommys busser til Haiti?

Ja da, hvis lægen siger han skal .... KJ plejer jo at følge de "ordrer"
han får fra overordnede - gør han ikke?
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-02-02 21:41

Lotte M skrev:

>Det lyder fornuftigt! Husk at give lægen besked, så det bliver registreret
>i din journal, at du blev for dårlig af bivirkningerne.

Han er informeret, men om han husker at notere det i journalen er en
anden sag.

>Har du mærket nogen form for bedring i dine symptomer, efter
>du er begyndt på giftkuren?

Hmmmjaehmåskenoklidt.
Det er blevet lidt lettere at trække vejret. Det jeg trækker er ikke
blevet bedre, men det koster knapt så mange kræfter at hive det ind.
Jeg er bare ikke helt overbevist om, at det skyldes giften, for det
problem opstod/blev værre, da jeg blev påduttet at bruge Sutacor i
stedet for Selo-Zok.

Sutacor blev indført i forbindelse med sidste besøg hos
elektrochok'eren, og det var uklart om det var tabletterne eller
hjerteproblemerne, der spillede ind.

Nu blev de så afskaffet igen ved giftens indførelse, og igen er det
usikkert, hvad der skyldes hvad.

Andre forbedringer kan ikke konstateres, derimod jo et par nye
bivirkninger.

Han blev iflg. Annette ikke særlig sur, konstaterede vist bare, at han
så sendte noget nyt medicin.
Hvad det mon er, vil sikkert vise sig i næste uge, når der igen kører
skolebus på Thyholm.

>Ja da, hvis lægen siger han skal .... KJ plejer jo at følge de "ordrer"
>han får fra overordnede - gør han ikke?

Jeg er hans ypperste boss, og det har ind imellem knebet med
lydigheden.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 16-02-02 14:27

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Han er informeret, men om han husker at notere det i journalen er en
> anden sag.

Ak ja.

> [...]
> Jeg er bare ikke helt overbevist om, at det skyldes giften, for det
> problem opstod/blev værre, da jeg blev påduttet at bruge Sutacor i

Det virker så'n lidt "frem og tilbage er lige langt"-agtigt.

> Han blev iflg. Annette ikke særlig sur, konstaterede vist bare, at han
> så sendte noget nyt medicin.

Ok, så har han angiveligt også registreret årsagen til den nye recept.

> Hvad det mon er, vil sikkert vise sig i næste uge, når der igen kører
> skolebus på Thyholm.

Har I allerede haft vinterferie? Vi har først i næste uge.

> Jeg er hans ypperste boss, og det har ind imellem knebet med
> lydigheden.

Noget siger mig KJ adlyder Alice....

--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-02-02 14:57

Lotte M skrev:

>Det virker så'n lidt "frem og tilbage er lige langt"-agtigt.

Det er det nok også. Enhver læge med respekt for sig selv, foreslår
noget andet, end de tidligere har foreskrevet. Ellers er man da ikke
noget særligt.
Sven ville helt se bort fra opskriften fra Mølholm og danne sig sin
egen mening - sagde han. Nu læser han op af rapporten fra Mølholm, når
han 'hitter på'.

På Mølholm var beskeden jo også, at der intet kunne gøres, men et par
(virkningsløse) ting var ikke afprøvet, og det var en svaghed ved
behandlingsforløbet. Han antydede ikke engang, at det ville gavne mig,
kun hans omdømme.

>Ok, så har han angiveligt også registreret årsagen til den nye recept.

Sidst han var her, spurgte han mig, hvad Sutacor skulle bruges til.
Forrige gang spurgte han mig, hvad det var for, jeg ikke kunne gå.
I begge tilfælde 'Jeg husker det ikke'!

>Har I allerede haft vinterferie? Vi har først i næste uge.

Den holder vi helst om vinteren. Vi er forberedt på tidligt forår.

>Noget siger mig KJ adlyder Alice....

Noget siger mig, at selv hun ikke kan stole helt på ham.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 16-02-02 22:55

Hej Kaj.

Der har du jo selv svaret:
Du er husker godt nok - du er bare lidt glemsom

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote in message

> [...]
Du skal da vist ha' en længere målepind.
Frem og tilbage er da dobbelt så langt!!

> Sidst han var her, spurgte han mig, hvad Sutacor skulle bruges til.
> Forrige gang spurgte han mig, hvad det var for, jeg ikke kunne gå.
> I begge tilfælde 'Jeg husker det ikke'!

Se overskriften!!
Du skal jo bare ha' nogle piller, til at få dig til at huske!
Hvis Du ikke har glemt det næste gang, Du snakker med ham - husk ham på'et.
Ellers spørg om, hvorfor den røde sløjfe sidder om fingeren

Jeg plejer at fortælle om, at når lægen spø'r om min korttids-hukommelse har
taget skade - svarer jeg ....Det kan jeg ikke huske.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 17-02-02 01:59

Robert Refsgaard skrev:

>Se overskriften!!
>Du skal jo bare ha' nogle piller, til at få dig til at huske!

Mig?
Er du da senil mand?
Det var sgu da æ dowter der ik' ku' husk' hva' den slags medicin blev
givet for.

>Jeg plejer at fortælle om, at når lægen spø'r om min korttids-hukommelse har
>taget skade - svarer jeg ....Det kan jeg ikke huske.

Det spø'r min læge ikke om, han kan alligevel ikke huske svaret.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 18-02-02 18:07

> [...]

> Det er det nok også. Enhver læge med respekt for sig selv, foreslår
> noget andet, end de tidligere har foreskrevet. Ellers er man da ikke

Mange læger er vist mere solister end holdspillere - surt, når det
medfører patienten kommer i klemme.

> Sven ville helt se bort fra opskriften fra Mølholm og danne sig sin
> egen mening - sagde han. Nu læser han op af rapporten fra Mølholm,
> når han 'hitter på'.

Mølholm er sikkert mere kompetente end Larsen, så lad ham bare
læse højt, hvis det styrker hans ego - kanske han har brug for det...

> [...]
> (virkningsløse) ting var ikke afprøvet, og det var en svaghed ved
> behandlingsforløbet. Han antydede ikke engang, at det ville gavne mig,

Lægeverdenen er noget for sig.

Hvis en læge vil op ad stigen, så er det vigtigere at publisere et antal
artikler i bestemte tidsskrifter og deltage i forskning, end det er at
have med almindelige patienters banale sygdomme at gøre.

> Sidst han var her, spurgte han mig, hvad Sutacor skulle bruges til.
> Forrige gang spurgte han mig, hvad det var for, jeg ikke kunne gå.
> I begge tilfælde 'Jeg husker det ikke'!

Jeg forstår din tillid til Larsen er til at overse.

> Vi er forberedt på tidligt forår.

Me2 - jeg glæder mig til sol og varme
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 18-02-02 19:14

Lotte M skrev:

>Mange læger er vist mere solister end holdspillere - surt, når det
>medfører patienten kommer i klemme.

I klemme?
De hiver i hver sin retning, så man kommer helt ud af facon.

>Lægeverdenen er noget for sig.

Den er i hvert fald ikke noget for mig.

>Jeg forstår din tillid til Larsen er til at overse.

Ja. Der er nu også et par andre medicinmænd i forløbet, hvis omdømme
er lidt ramponeret her.
Der er da undtagelser, der er da ..., der må da være undtagelser, men
jeg mindes ikke lige nogen, blandt dem jeg har truffet.

>Me2 - jeg glæder mig til sol og varme

Vejrmanden siger sne.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-02-02 15:30

Kaj Svenningsen skrev:

>Han blev iflg. Annette ikke særlig sur, konstaterede vist bare, at han
>så sendte noget nyt medicin.
>Hvad det mon er, vil sikkert vise sig i næste uge, når der igen kører
>skolebus på Thyholm.

Nu fik vi så fat i det fine nye. Det hedder Dimitone og leveres i en
styrke på 6,25 mg pr. tablet. Det er det mindste der laves, sagde
medicinmanden. Fabrikkens indlagte siger, der er nogen på det halve.

Sven siger 'Så'en en om dagen'. Fabrikken siger 'Endelig morgen og
aften'.

Men for en gangs skyld er der ikke angivet særligt mange bivirkninger
på kassen. Egentlig kun hjertestop.

Hvad mener i egentlig om loven/reglen om, at apoteket bare kan
udlevere et andet produkt end lægen foreskriver?

Det har de også prøvet her. Dem måtte de 'æde' selv.

Et 'sjovt' tilfælde var, da Annette en dag var afsted efter medicin,
hun skulle vente lidt, mens de fandt det frem.
Da hun så hentede det, måtte de beklage. De havde det ikke på lager,
og jeg ville jo ikke have 'noget lignende'.

Så spekulerer man på, om de måske sender 'noget lignende' fordi det
lige er det, der er på hylden.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 20-02-02 17:38

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Hvad mener i egentlig om loven/reglen om, at apoteket bare kan
> udlevere et andet produkt end lægen foreskriver?

Ideen er ok, at sikre patienten får den billigste medicin, når
medcin sælges under flere navne.

Problemet er der alligevel kan være forskel på indholdet,
farve- og smagsstoffer feks, selv om det aktive stof er det
samme.

Jeg får buprenorphin (Anorfin), som suppelement til min
depotmedicin. Buprenorphin sælges også under andre navne,
hvoraf det ene er (var?) billigere end Anorfin. Apoteket syntes
jeg skulle have den billige medicin, men den kunne jeg ikke tåle,
angiveligt pga et smagsstof. Det var da en lidt ufed oplevelse at
få en allergisk reaktion, men jeg synes alligevel det principielt er
en god ide at udlevere den billigste medicin, når det er muligt.

> Det har de også prøvet her. Dem måtte de 'æde' selv.

Taget i betragtning du er i gang med et medicinsk eksperiment,
hvor pleje og praktisk hjælp er på højkant, så forstår jeg du vil
have /akkurat/ den medicin lægen har ordineret.

Bed lægen skrive på recepten, at du skal have medicinen med
det handelsnavn der fremgår af recepten.

> Så spekulerer man på, om de måske sender 'noget lignende'
> fordi det lige er det, der er på hylden.

Jeg kan ikke huske helt hvordan det hænger sammen, men, frit
efter hukommelsen, fik Apotekerne på et tidspunkt pålagt at
udlevere billigst mulige medicin, fordi visse læger foretrak at
ordinere medicin fra bestemte producenter - hvilket var dyrt for
både patienten og samfundet.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 20-02-02 22:27

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev
> [...]
>
> Problemet er der alligevel kan være forskel på indholdet,
> farve- og smagsstoffer feks, selv om det aktive stof er det

Jeg har haft en lignende oplevelse med brufen. I 2 år døjede jeg med
kvalme pga de tabletter, som apoteket udleverede. Det viste sig, at der
i samtlige produkter pånær 2, var lactose som fyldstof. Ikke så smart,
når jeg lider af lactose-intolerence. Jeg får nu Brufen retard, som er
uden lactose, og kvalmen er væk

--
Hilsen fra Ulla
karl.ejnarNO@SPAMemail.dk

Fra : Lotte M

Dato : 21-02-02 13:35

"Karl Ejnar Christensen" <karl.ejnarNO@SPAMemail.dk> skrev

> [...]
> kvalme pga de tabletter, som apoteket udleverede. Det viste sig, at der
> i samtlige produkter pånær 2, var lactose som fyldstof. Ikke så smart,

Øv!

> Jeg får nu Brufen retard, som er
> uden lactose, og kvalmen er væk

Kan din mave holde til det?

I øvrigt, ved ryglægerne at du får brufen? Sidst jeg blev opereret i
Århus, fortalte en af lægerne (Cody var det vist) at Brufen påvirker
knoglerne og helingsprocessen, hvorfor Brufen er absolut forbudt,
når der er indsat knoglemateriale mv i ryggen.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 24-02-02 00:22

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev

> Kan din mave holde til det?

Ikke for godt, skal helst spise noget sammen med, ellers giver de
kvalme. Ikke længere pga lactoseindhold, men nok fordi de er hårde ved
maven. Men der er ikke nogen alternativer pt, der er kun få midler, der
er uden lactose

> [...]
> knoglerne og helingsprocessen, hvorfor Brufen er absolut forbudt,
> når der er indsat knoglemateriale mv i ryggen.

Nej, det tror jeg ikke de ved. Da jeg blev opereret i 95, fik jeg ikke
Brufen. Men det er da noget jeg vil nævne for dem, hvis det bliver
aktuelt med ny operation

--
Ulla & Karl Ejnar
karl.ejnarNO@SPAMemail.dk

Fra : Lotte M

Dato : 25-02-02 14:07

> [...]

> Nej, det tror jeg ikke de ved. Da jeg blev opereret i 95, fik jeg ikke
> Brufen. Men det er da noget jeg vil nævne for dem, hvis det bliver

Gad vide om Brufenen kan medføre løsning i apparaturet....
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-02-02 12:33

Lotte M skrev:

>Bed lægen skrive på recepten, at du skal have medicinen med
>det handelsnavn der fremgår af recepten.

Bed lægen skrive...

De der dobbeltsåstærke sllangegift foreslog Annette leveret i en lille
portion, da hun huskede starten på de svage.
Sven sagde nej, for det var nu nemmest for ham at skrive en ordentlig
dynge ud af gangen.
Der kom omkring 100 stk.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-03-02 17:37

Lotte M skrev:

> [...]
(...)

> [...]
>udlevere billigst mulige medicin, fordi visse læger foretrak at
>ordinere medicin fra bestemte producenter - hvilket var dyrt for

Her er så det nyeste skud på den stamme.

Medicinmanden dømte mig jo til ny medicin, sidst han var her.
Selvfølgelig sendte apoteket noget andet.

Annette var så i Struer i dag og gik ind med medicinen for at hente
det rigtige og fa det forkerte smidt væk - det var åbnet.

Konen derinde spørger så, om 'han altid vil have det der står på
recepten', hvilket Annette bekræfter.

Konen skriver det så til på recepten og på mit 'datablad' på apoteket,
og meddeler at det rigtige er klar om 10 minutter.

10 minutter senere kommer en anden kone så og meddeler, at medicinen
er klar.
Hun forsøger sat.... at sælge den samme åbnede krukke igen.

Da det ikke går, bliver der så nye 10 minutters ventetid.
Efter den pause kommer ladyen igen og meddeler, at man slet ikke har
den 'rigtige'¨medicin i 100 stks. pakninger, men kun i 30 stks.

Annette foreslår så, at man i det mindste finder denne størrelse frem,
og damen kan pludseligt finde krukken, sætte etiketten på og udlevere
på 2 minutter.

De to midler koster det samme i samme mængde.
Det er altså ikke for at finde det billigste middel, men for at sælge
det, der nu engang er på hylden.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 03-03-02 21:13

I morgen - mandag (niårsdagen for min død) - er det så igen tiden,
hvor Sven S. Larsen vil besøge mig for at evaluere eksperimentet og
vurdere, hvilke nye tiltag der bør iværksættes.

Dagen efter - tirsdag (dag 837 efter ansøgning) - skal personudvalget
angiveligt træffe beslutning på grundlag af bl.a. resultatet af dette
eksperiment.

Den 20.10.01 sagde lægen i Vejle, at resultaterne af forsøget viste
sig indenfor en måned eller slet ikke. Han forventede sig det sidste.

Hvordan mon personudvalget så vil bedømme resultatet nu?

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 04-03-02 12:21

> [...]

> hvor Sven S. Larsen vil besøge mig for at evaluere eksperimentet og
> vurdere, hvilke nye tiltag der bør iværksættes.

Spændende hvad han siger, om ikke det er tid for at stoppe eksperimentet.

> Dagen efter - tirsdag (dag 837 efter ansøgning) - skal personudvalget
> angiveligt træffe beslutning på grundlag af bl.a. resultatet af dette
> eksperiment.

Jeg krydser fingre, arme og ben!

> Den 20.10.01 sagde lægen i Vejle, at resultaterne af forsøget viste
> sig indenfor en måned eller slet ikke. Han forventede sig det sidste.

Jeg håber de kan konkludere nu, det har taget /alt/ for lang tid allerede!

> Hvordan mon personudvalget så vil bedømme resultatet nu?

Jeg tør ikke spå, men jeg håber, at dit plejetillæg bevilges og udvalget
omsider finder en løsning.

Held og lykke Kaj
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 04-03-02 21:47

Lotte M skrev:

>Spændende hvad han siger, om ikke det er tid for at stoppe eksperimentet.

Nejnejnej, vi er jo først lige begyndt, sagde han.
Vi må jo forsøge at finde noget, så du får det lidt bedre.
Mere slangegift blev du fuld af - det tror jeg godt, du kunne vænne
dig til - men det må vi så opgive.
Dimitone og Sotacor får du åbenbart astma af, så de kan nok heller
ikke bruges.
Spironolacton har vi slet ikke prøvet. Det kan sikkert godt gøre gavn.

>Jeg krydser fingre, arme og ben!

Gå nu ikke helt i filter.
Sven indrømmede, at han ikke havde givet kommunen noget skriftligt
endnu. Han har ringet til dem og sagt, at han ikke kunne sige noget
fornuftigt (hvorfor er jeg ikke forundret?), og så ville de hellere
han holdt kæft (heller ikke forundret her).

Han skal så ringe eller skrive til dem, når han kan sige noget
fornuftigt (sikkert ikke i min tid).

Vi brokkede os over, at Annette jo så røg på arbejde nu, og han
konstaterede, at det kunne han jo ikke gøre noget ved.
Hans indtryk var, at den sag var kørt helt skæv et sted. Han følte den
var blevet noget personligt mere end fagligt mellem os og dem.

>Jeg håber de kan konkludere nu, det har taget /alt/ for lang tid allerede!

Mon ikke de afviser med henvisning til det løbende forsøg?
Gu've' om K-J overhovedet har givet dem noget at arbejde med efter den
snak med Sven.

>Held og lykke Kaj

Tak. Vi har vist brug for det.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 06-03-02 16:05

Kaj Svenningsen skrev:

(Sven)
>Han skal så ringe eller skrive til dem, når han kan sige noget
>fornuftigt (sikkert ikke i min tid).

Karl-Johan har en lidt divergerende mening om det her og siger, at den
dowter skal komme til at svare, så sagen kan behandles først i april.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 17-03-02 01:10

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Karl-Johan har en lidt divergerende mening om det her og siger, at den
> dowter skal komme til at svare, så sagen kan behandles først i april.

Jeg håber det lykkes KJ at vriste en udtalelse ud af lægen - det er
f* på tide der kommer en afklaring!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 17-03-02 02:35

Lotte M skrev:

>Jeg håber det lykkes KJ at vriste en udtalelse ud af lægen - det er
>f* på tide der kommer en afklaring!

Tjae, de normale sagsbehandlingstider er vel snart strakt til det
yderste.
Det må f* da også være på tide, den dowter afslutter sit eksperiment,
der var (i Vejle) sat til 1 måned.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 18-03-02 13:15

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> skrev

> Tjae, de normale sagsbehandlingstider er vel snart strakt til det
> yderste.

Jeg har i hvert falt aldrig set noget der ligner...

> Det må f* da også være på tide, den dowter afslutter sit eksperiment,
> der var (i Vejle) sat til 1 måned.

KJ burde tage papiret fra Mølholm og læse hvad de skrev dernede -
det er sært at lade praktiserende læge være "overdommer", når de
en gang har konstateret, at han ikke er hjertespecialist... og det i øvrigt
ikke er ham, der har anbefalet behandlingen.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk