NetExpress - "døde" perioder
Fra : ottesen

Dato : 06-02-02 16:07

Hej!
Vi har fået NetExpress 512/128 for ikke så lang tid siden. Nogen gange
oplever jeg at der pludselig ikke er "hul igennem" i et par minutter
hvorefter der så igen er liv i linien. Er dette er kendt fænomen og er der
noget vi kan gøre ved det - mht til opsætning?

/Ottesen

Fra : Nielsen

Dato : 06-02-02 21:54

> [...]
> hvorefter der så igen er liv i linien. Er dette er kendt fænomen og er der
> noget vi kan gøre ved det - mht til opsætning?

Hej Ottensen

Jeg sidder på en 512/128 Bredbånd fra TDC og oplever OFTE af min linje går
"ned" men kommer igen efter nogle sekunder!
men det betyder at mine online programmer aka ICQ bliver reset så jeg logger
på igen!!! men det RET dårligt !! personer jeg kender der
sidder på samme central MEN på en Netexpress har ikke dette problem ( BUG)

så jeg tror at det er generalt hos bredbånd kunder men aner ikke helt

PS.
Jeg har sat min router op som er beskrevet på dsl.faq.dk omkring ICQ men
jeg "falder" stadig ud.

/nielsen