SMS tip!
Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-01-01 17:27

hej..

jeg ved ikke om det er alment kendt, men jeg har ikke set det før nu
og så ville jeg lige dele det med gruppen. :)

når man indsætter tegn i SMS, så istedet for at skulle trykke 1000
gange på piletasterne for eg. at skrive @ så tryk på # for at hoppe
mellem rækkerne. det begrænser tastetrykkeriet en del. :)

--
Henrik

Fra : Fischer

Dato : 13-01-01 18:28

> når man indsætter tegn i SMS, så istedet for at skulle trykke 1000
> gange på piletasterne for eg. at skrive @ så tryk på # for at hoppe
> mellem rækkerne. det begrænser tastetrykkeriet en del. :)

Øøøhhhh?
Det du skriver må da vist være til en telefon af et bestemt fabrikat.
For mig er det sort snak!

(F)

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 13-01-01 18:47

Det gælder, når man er inde i oversigten for specialtegn (f.eks. =, $, @
etc.), når man skriver SMS. Tryk + (for Nokia-tlf.) for at få menuen frem.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-01-01 19:58

>Øøøhhhh?
>Det du skriver må da vist være til en telefon af et bestemt fabrikat.
>For mig er det sort snak!
[...]

hold da k.ft, det må i undskylde.

Jeg snakker jo om Nokia-telefoner. (i dette tilfælde 3210)

Jeg ved ikke om det også virker med tidligere modeller...

--
Henrik

Fra : M@ds

Dato : 15-01-01 16:22

In article <39916toups9cgg97mah55fbntuacm40bv1@4ax.com>,
Henrik Hansen <sequel@mail1.stofanet.dk> wrote:
> hold da k.ft, det må i undskylde.
>
> Jeg snakker jo om Nokia-telefoner. (i dette tilfælde 3210)
>
> Jeg ved ikke om det også virker med tidligere modeller...

Det virker ikke med min Nokia 7110.... Her virker # ikke... Jeg er nød
til slavisk at rulle ned gennem listen. Det er selvfølge også hurtigere
end at trykke på knapper...

Hilsen
M@ds
mads@iname.com

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 13-01-01 21:41

Det virker sku ikke på min 3210........

Any one ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-01 17:43

"Erik Gildsig Poulsen" <egp@email.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker sku ikke på min 3210........
>
> Any one ?

ahhh hold nu op,,,

Det er da standart,, at man trykker # for at få tegn frem,,,,

Hvis det ikke virker,,, må det være en meget, meget gammel software,,, Jeg
mener også det virkede på min gamle Nokia 5110..

Fra : Kbh's Vestegn

Dato : 14-01-01 17:58

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det ikke virker,,, må det være en meget, meget gammel software,,, Jeg
> mener også det virkede på min gamle Nokia 5110..

Det er da muligt "Kloge Åge" men det dutter nu heller ikke på min 8210 v5.11
Her i livet skal man ikke tro, men vide................

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-01 18:56

"Kbh's Vestegn" <ugenstilbud@ugenstilbud.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
v5.11
> Her i livet skal man ikke tro, men vide................

Hmmmm...

Ok,,

Hvad sker der hvis du holder # inde i 5 sekunder?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-01-01 18:57

"

> Hmmmm...
>
> Ok,,
>
> Hvad sker der hvis du holder # inde i 5 sekunder?

I må undskylde,,, men det er * man skal holde inde,, ivertfald på min Nokia
6210,, så det er nok det samme som på 8210

Fra : Jean Husted

Dato : 14-01-01 19:11

altså man skal bare ikke skrive med ordbogen så virker det fint på min
8210....

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 15-01-01 22:45

> Hmmmm...
>
> Ok,,
>
> Hvad sker der hvis du holder # inde i 5 sekunder?

Så skifter den til en indstilling hvor man skriver tal når man trykker på
knapperne.

Hvorfor kan jeg ikke trykke * og få den forpulede tegnoversigt frem når jeg
har turboskrift slået til? hvis jeg skifter til almindelig skrivning (som på
andre telefoner) kan jeg trykke * og få oversigten frem, men ellers skal jeg
ind i menuen, eller skifte til almindelig skrivning først ved at trykke et
par gange på #.

Nokia 3310
-Thomas

Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-01-01 00:17

> [...]
>ind i menuen, eller skifte til almindelig skrivning først ved at trykke et

[...]

Har du prøvet at holde * inde et par sek. ?

Ellers er der noget galt med din software. Det skal den kunne.

--
Henrik