MSN filoverførsel bag stofanet
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 06-02-02 15:40

Hej guys..
Jeg har forsøgt at overgører filer og anvende stemmesamtaler gennem MSN
messenger service, men jeg kan ikke få forbindelse..
Jeg tror selv at det har noget med stofas anvendelse af gobal og lokal
ipadresser at gøre. Der skal også lige nævnes at min computer er bag en
andens computer, men det skulle ikke være det store problem..
Hva´ mener I ? Er der nogle bag stofa som kan anvende fil overførsler gennem
MSN..?

Fra : Kasper Hollænder Sax~

Dato : 06-02-02 20:32

"Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andens computer, men det skulle ikke være det store problem..
> Hva´ mener I ? Er der nogle bag stofa som kan anvende fil overførsler

Jeg fik det til at virke da jeg gik fra fast til dynamisk ip. Jeg kan
overføre filer og anvende stemmesamtaler til alle andre, bortset fra
stofakunder som stadig har fast ip.

- Kasper

Fra : Esben Colding Broe

Dato : 07-02-02 15:09

Hvordan laver man en dynamisk Ip adresse ?
Esben

"Kasper Hollænder Saxtorff" <saxtorff@stofaANTISPAMnet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c6184f2$0$210$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Kasper Hollænder Sax~

Dato : 08-02-02 10:29

"Esben Colding Broe" <boulevarden7@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man en dynamisk Ip adresse ?
> Esben

Hej Esben!

Du kontakter stofabutikken og siger at du nu gerne vil have lavet din ip om
til en dynamisk (DHCP).
Så vidt jeg har forstået er det vist noget alle skal gøre på et tidspunkt.

- Kasper