Ikon i adresselinjen??????????????????
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 06-02-02 14:33

Hej NG'ere

Hvordan får jeg logo i min adresselinje på www.rig1.dk
Jeg har brugt Ikonprogramme Microangelo og tegent vores logo i en opløsning
på 16*16 og sat farverne til 16.

I min index.htm har jeg i head angivet følgende tag:
<link rel="shortcut icon" href="rigetlogo.ico">

Jeg kan ikke få vist loget - jeg har flg. browsere

Micorsoft explore ver 6.0.2600.00 dk version
Opera ver 6.0

NB ikonlogoer vises ej på hverken jubii eller for den sags skyld nogle andre
sites

med venlig hilsen

Flemming Løvenhardt

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 06-02-02 15:30

Flemming Løvenhardt wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> Opera ver 6.0
>
> NB ikonlogoer vises ej på hverken jubii eller for den sags skyld nogle andre

Fra MSDN libray;

"...The only way a shortcut icon appears on a user's Favorites menu and Address
bar is if the user chooses to add your page as a favorite..."

Det virker godt nok! - dit icon kan ihvertfald ses i min IE50...;)

mvh.
Carsten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

> [...]