Hedensted udstilling
Fra : Birgitte

Dato : 06-02-02 13:10

Hej alle
Jeg har tænkt lidt over, om jeg skulle tage et digi cam med på udstillingen
i Hedensted.
Vi kunne samles, alle os med mus på thi hi *S* og lade en fremmede tage et
gruppe billede.
Vi kunne skrive en seddel om hvordan vi sidder på billedet og jeg vil kunne
sende billedet til alle der ønsker det efter udstillingen.
På den måde får vi alle et billede og har en seddel ved siden af, så vi
hurtig kan se hvem vi skriver med.
Hva' siger I?
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Denise

Dato : 06-02-02 13:19

Hej Birgitte
Nu skal jeg godt nok ikke til Hedensted, men jeg - og sikkert en masse andre
herovre - vil da gerne have sat ansigter på nogle af de jyske skribenter.
Så jeg håber du kan få dem med på den gode ide.
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-02-02 13:43

Hej Birgitte

Jaaaa det var en god ide *S* Den er jeg med på.
Jeg tager dog også selv mit digicam med, for skal jo have nogle billeder af
katte + katteng-folksne

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Mette Svangren

Dato : 06-02-02 14:17

Uh ja, måske skulle man se at besøge en udstilling, og når man nu bor mindre
end 15 min. kørsel fra Hedensted...
Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvad er den typiske entre på sådan en
udstilling?

MVH Mette, Ludvig og Alladin (der begge sover til middag nu)

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-02-02 14:44

Nu har keg hørt så meget om de der mus I alle har på når I mødes - hvad
er edt for nogen? hvordan får man fat i en? Jeg er ikke sikker på at
komme til Hedensted da jeg har en hunkat der muligvis føder den dag, men
for en anden gangs skyld er det da rart at vide hvad I snakker om.
mvh Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-02-02 17:00

Hej Camilla

Det er såmænd bare - mus... altså, de der kattene leger med, ikk'
Jeg havde sat en sikkerhedsnål i en, som jeg med møje og besvær fik raget
frem fra sit gem under købmandsdisken (og hvor f.... er de 769 andre mus, de
MÅ være et sted!!), som jeg havde på som "broche".

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-02-02 20:53

Det var da en ualmindelig sød idé.
Mødes ng'folk på alle danske udstillinger?
Hvornår på dagen? under hvilke former? (har I selv kage/kaffe med? eller
købes det på stedet?)
mvh Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 07-02-02 01:02

Hej Camilla
Det bedste tidspunkt at mødes på, er jo efter dommerbedømmelse, altså
eftermiddag.
Man kan altså købe kaffe og kage på udstillingen, så du afgøre selv hvor
meget du vil slæbe med
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Mette Frederksen

Dato : 07-02-02 08:24

Skal man bare have en mus på blusen? hvis man vil genkendes? eller er det
kun en bestemt studiekreds der har det???

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Denise

Dato : 07-02-02 09:10

Hej Mette
Ja, det var jo bare noget vi fandt på, så vi her fra gruppen kunne genkende
hinanden på udstillingen i Roskilde,altså for ligesom at få sat ansigter på
folk
og så sige hej. Så alle der ville genkendes og hilse på andre her fra
gruppen,
satte en lille tøjmus med sikkerhedsnål på sin bluse.
Der var så en der fandt på at kalde os DHMk, Den Hemmelige Muse klub for
skæg.
Når man så så en person med dette underlige "smykke", gik man hen og sagde
hej,
hvem er du, - andet var det såmænd ikke, der er ikke noget med studiekreds i
det......
Hilsen Denise

Fra : Birgitte

Dato : 07-02-02 09:46

Hej Mette
Thihi *GG* Næhh du det er ikke en bestemt studiekreds der har mus på blusen,
det er alle dem her fra NG der er på udstilling den dag.
Vi syntes alle det er en rigtig god ide, altså det med musen, så vi alle kan
få sat ansigt på hinanden
Det er blot en lille pelsmus, man sætter fast med en sikkerhedsnål på
blusen.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal man bare have en mus på blusen? hvis man vil genkendes? eller er det
> kun en bestemt studiekreds der har det???
> Mette
\!/

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-02-02 11:11

*GG* Det er sjovt
Vi tar også mus på Hvis vi må låne nogle af missernes

Ses
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

..

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-02-02 14:48

> [...]
> sende billedet til alle der ønsker det efter udstillingen.
> På den måde får vi alle et billede og har en seddel ved siden af, så vi

Jah! Rigtig god idé!

Og jeg kan sikkert lokke Manden til at tage et billede af os alle sammen,
han fotograferer alligevel altid

Hvem kommer hvilken dag? For jeg tror ikke det bliver begge dage for mit
vedkommende - nu skal jeg så bare gøre op med mig selv om jeg helst vil
hilse på vores Aby's opdrætter eller på Jacks - osse pokkers at aby'er og
orientalere udstilles hver for sig - Men de fleste af jer har vel
"pelsbunker" så det bliver nok nærmest den dag DE er der, ikke? (Og hvilken
en af dagene er så det?)

Vi ses. Hvor ER der længe til Marts. Heldigt at det østjyske kattetræf
kommer ind i mellem. Hvor mange kommer til det?!

Hilsner
Lisbeth

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 06-02-02 15:01

> [...]
hvilken
> en af dagene er så det?)
>
> Vi ses. Hvor ER der længe til Marts. Heldigt at det østjyske kattetræf

Jeg kommer den da der er semilanghår, det må være om lørdagen, ikke ?
Hedensted..det er Jyrak ? Der holder fredag og lørdag ???

- Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 06-02-02 17:42

> Jeg kommer den da der er semilanghår, det må være om lørdagen, ikke ?
> Hedensted..det er Jyrak ? Der holder fredag og lørdag ???

Jeg kommer også med semilanghår, men jeg skal gå steward (sammen med
Pernille), så jeg har nok ikke så meget tid til fotografering osv. (he he,
men jeg er med garanti mindre stresset end i Roskilde

Til Mette: Fredag er det semilanghår og siam/orientaler, lørdag er det
perser og korthår, og søndag bliver man skuffet, hvis man møder op

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-02-02 15:52

Hejsa

Jeg har besluttet mig til at drage afsted begge dage. For vil gerne få det
hele med
Fredag: Semilanghårsracer - Siam/Orientalsk Korthår
Lørdag: Perser/exotic - Korthårsracer - Huskatte

Ja der er lææææææææænge til, glæder mig også meget til det østjyske træf *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 06-02-02 20:10

Jeg kommer den dag der er semilanghårskatte
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vi ses. Hvor ER der længe til Marts. Heldigt at det østjyske kattetræf
> kommer ind i mellem. Hvor mange kommer til det?!

---
DK. True Trust

Fra : Jakob Jensen

Dato : 06-02-02 21:30

Aaargh Birgitte

Hvis du nu bruger en saks så kan Journey vel godt gå ind under korthårs
katte? *griner*

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 07-02-02 01:05

Hej Jacob *GG*
-Den er go' med dig hva' ??
Næhh du jeg ved ikke rigtig endnu om vi tager Journey med, da han har så
giga meget pels i øjeblikket.
Han trænger godt nok til en kærlig omgang pelspleje efter det længere
varende besøg
Du ved nogen gange fik han jo lov til at sove på toiletet *S* Spørg Vianna
hvorfor
Missetanker og et vi ses på Hedensted.
Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-02-02 11:15

Hej Birgitte!
Det er da bare hendes mor der har lært hende hvor man skal gøre af mændende
når de ikke skal bruges mere *G*

Knus

Fra : A. Knudsen

Dato : 06-02-02 15:07

Hej Birgitte !

Det lyder som en rigtig god ide med digi. kamerea.

Jeg glæder mig helt vildt til udstillingen og se I andre - OG selvfølgelig
have Happy Lover med hjem.........

Hilsen
Anya og misserne ( som netop har spist resten af min hvidløgsdressing....)

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Anita Christensen

Dato : 06-02-02 15:40

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message
> Hej Birgitte !
>
> Det lyder som en rigtig god ide med digi. kamerea.
>
> Jeg glæder mig helt vildt til udstillingen og se I andre -

Synes også at det ville være en rigtig go' ide med billeder af både
mennesker og misserne så kan det være _lidt_ som at have været til
udstillingen for os som bor for langt væk

> Hilsen
> Anya og misserne ( som netop har spist resten af min hvidløgsdressing....)

*fniis* kattene udviser godtnok til tider mærkværdige spisevaner .. Min
kærestes perser gav sig til vores store overraskelse til at slikke både
ketchup og stærk sennep i sig .. og det var ikke et uheld for efter den
første smagsprøve fortsatte han

Mange hilsner
Anita

Fra : Lene

Dato : 06-02-02 18:04

Birgitte wrote:

> Hej alle

Hej Birgitte...

Det lyder da som en rigtig god idé :- )
He he, jeg havde godt nok ikke særlig stor succes med min mus i Roskilde. Jeg
købte en helt ny udstillingsmus ( som hverken manglede hale eller ører *g* ),
som jeg endelig fik på ved middagstid. Jeg havde glemt en sikkerhedsnål, så i
mangel af bedre bandt jeg den fast i halen i lynlåsdimsen på min cardigan. Ikke
særlig smart, for der gik ikke lang tid, før jeg opdagede, at jeg havde tabt
Museklubbens kendetegn. Og jeg fik aldrig købt en ny... Så i Hedensted må jeg
hellere huske en nål *s*...
Mange hilsner fra Lene

Fra : Christina K

Dato : 08-02-02 12:28

Hej Birgitte

Jeg har pga. et eller andet mystisk været afskåren fra NG'en i et stykke
tid og læser så om Happy Lover, går på din hjemmeside og ser ham og hvor
er han bare den dejligste og sødeste lille mis at kigge på. Jeg tror du
skal have hængelås på dit bur i Hedensted

God ide med Digi cam, det vil være rart at få sat nogle ansigter på.

Hilsen Christina

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3r6ee$kjp$1@sunsite.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 08-02-02 12:55

Hej Christina

Ja Happy er en enorm sød bette dreng, han er så kælen, næsten for meget
Jeg glæder mig vildt til at se Calibra, han er garanteret blevet en stor
bassemand ikk' ?

Jewel Calibra's mor er idag blevet aflivet efter lang tids behandling med
pregnison.
De sidste 14 dage er det faktisk blevet værre med hende,og hun er testet for
ALT hvad hun kan testes for. Hun er i skrivende stund ved at blive
obdukseret, jeg har valgt den helt store obduktion på hende, men det er det
hele værd.
Jeg kan forklare dig alt i Hedensted, lige nu er jeg ikke mange sure sild
værd
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-02-02 18:10

> [...]
> ALT hvad hun kan testes for. Hun er i skrivende stund ved at blive
> obdukseret, jeg har valgt den helt store obduktion på hende, men det er

Åhh nej, Birgitte - det var trist at høre

Jeg håber faktisk obduktionen viser et eller andet, for det er så frygteligt
ikke at vide, hvad det var.
- og så er både du og dyrlægen også bedre rustet hvis I nogensinde skulle
høre om/opleve andre lignende tilfælde igen.

Men trist at høre, at Jewel ikke kunne reddes...

Medfølende hilsner
Camilla

Fra : Kate

Dato : 09-02-02 21:29

> [...]
> hende, men det er det hele værd.
> Jeg kan forklare dig alt i Hedensted, lige nu er jeg ikke mange

Åh Birgitte,

Jeg er ked af at høre at det gik så galt med hende

Kate

Fra : Christina K

Dato : 10-02-02 16:29

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a40eao$12l$1@sunsite.dk...
> [...]
er det
> hele værd.
> Jeg kan forklare dig alt i Hedensted, lige nu er jeg ikke mange sure

Hej Birgitte

Det er vi godt nok triste over at høre, både misser og mennesker her i
Bjerringbro. Jeg synes lige fra starten af at hun var en rigtig dejlig
mis og en god missemor. Hun har trods alt fået nogle dejlige missebørn,
med nogle herlige temperamenter, det har Calibra ihvertiffald. Vi havde
gæster i går og han charmerede bare dem allesammen fuldstændig. Han
elsker at have fremmede på besøg, så han rigtig kan være en scoretrold.
Hvis selskabet på et tidspunkt ikke lige koncenterer sig om ham, så
ligger han sig på ryggen indtil at der er nogen der får øje på ham og
kommer og nusser ham på maven. Askepot er helt anderledes, hun skal bare
lige høre en fremmed stemme i gangen, så er hun på ind på soveværelset,
hvor hun kan være i fred. Det er ihvertifald helt sikkert at Calibra har
fået en kanon god og tryg start på livet hjemme hos jer og det er vi
rigtig glade for

Han er blevet stor, han vejer omkring 7 kg. Carsten er bange for at han
er ved at blive for tyk omkring maven, men nu må vi se på udstillingen i
Hedensted hvad dommerne siger. Jeg glæder mig også til at se hans
søskende

Missehilsener

Christina og Calibra

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-02-02 17:05

"Christina K" <christinak@adr.dk> writes:

eh hel masse snippet væk, så jeg fandt Birgittes indlæg..

> Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
> [...]

Det er bare så trist..:-::((::O

Stort spinbrum til jer alle fra Melissa (som er gået i fældetid, så nu
siger mit gulvtæppe igen miauu, når jeg går på det)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa